Rodzinne walentynki

181. Data: 2005-02-15 14:09:56

Temat: Re: Rodzinne walentynki
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:cusvei$m1f$1@news2.ipartners.pl...

> Mi po prostu włosy na nogach nie rosną.
> Tzn rosną ale malutkie i niewidoczne.
> Tak już mam.

Aaaa

> Mogę zademonstrować przy okazji.
> ;-)

Kurcze jak się wreszcie moja żona dorwie do tego wątku to mam przekichane.
To mi na priv informację o ilości seksu proponują, to znowu oglądanie nóg...
no i co ja biedny mam począć ?

brow(J)arek pozdrawia

182. Data: 2005-02-15 14:12:10

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jesusicku... co Wy tak drogie Panie nie golicie tychże ?

Odpowiedzi udzielę, gdy już Iwonka mnie zkrytykuje za zaniedbanie nóg ;)

pozdr

Monika

183. Data: 2005-02-15 14:12:32

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> O dżinsy nie haczy... O polar też nie :)))

Eeee... ten tego. Ale do seksu też w dżinach, bądź w polarku :-O ?

Albo jak + 30 nastanie (miejmy nadzieję od jutra).

brow(J)arek pozdrawia (co generalnie tam nikomu owłosienia nie żałuje ale
jakoś tak woli jak kobiety je głównie na głowie posiadają i jeszcze tu i
ówdzie w niewielkich ilościach)

184. Data: 2005-02-15 14:13:34

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "brow(J)arek" wrote
>
> Bo depilator jest lepszy.

No wiedziałem - się słówek czepiają :>

brow(J)arek pozdrawia

185. Data: 2005-02-15 14:14:51

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" :

> [...]
>
> brow(J)arek pozdrawia (z wizją owłosienia elegancko uklepanego pod
> rajstopami, tudzież - mniam, mniam - pończochami)

Pozdrowienia.

Basia

186. Data: 2005-02-15 14:16:43

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee... ten tego. Ale do seksu też w dżinach, bądź w polarku :-O ?

Tak wyzej lub nizej w watku byl taki gustowny komplecick chyba
polarkowy.....

Pozdraiwma - Ula

187. Data: 2005-02-15 14:17:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Feb 2005 15:12:32 +0100, brow(J)arek napisał(a):

> Ale do seksu też w dżinach, bądź w polarku :-O ?

A Ty... W POŃCZOCHACH???

--
s i w a
niedowierzająco ;)

188. Data: 2005-02-15 14:19:44

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości

> Tak wyzej lub nizej w watku byl taki gustowny komplecick chyba
> polarkowy.....

I jeszcze z suwakiem "od przodu do tyłu". Ale ja w moich perwersjach jeszcze
tak daleko nie zajechałem ;D

brow(J)arek pozdrawia

189. Data: 2005-02-15 14:21:40

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty... W POŃCZOCHACH???

Tylko na głowę naciągam :D .

> s i w a
> niedowierzająco ;)

Są rzeczy na tym świecie o których się fizjologom nie śniło ;)

brow(J)arek pozdrawia

190. Data: 2005-02-15 14:23:49

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"brow(J)arek" wrote
> No wiedziałem - się słówek czepiają :>

Dopiero jak zostanę jasnowidzką, to się będę czepiać myśli;)

Małgośka

Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!
trzy koleżanki
ja&tesciowa&...