Rolnik czy leśnik?

1. Data: 2003-11-10 21:25:02

Temat: Rolnik czy leśnik?
Od: zbpocztawppl <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić działkę o powierzchni 2,7 ha, z czego 1,8 ha to las
sosnowy 40 letni, reszta 0.9 ha to grunt rolny. Moje pytania są
następujące:
1. Czy będę rolnikiem czy leśnikiem?
2. Czy będę mógł korzystać z praw przysługujących rolnikom?
3. Czy będę mógł wybudować siedlisko na powierzchni ornej 0,9 ha. Być
może z powodu powierzchni mniejszej niż 1 ha nie otrzymam zgody na
budowę siedliska.
4. Jeśli część orna 0,9 ha znajduje się 130 m od drogi głównej, jaka
powinna być minimalna szerokość drogi dojazdowej do przyszłego mojego
siedliska?
5. W jakich przypadkach mogę nie otrzymać zgody na budowę siedliska?
6. Może lepiej szukać działki typowo rolnej?
7. Jakie mogą być opłaty roczne za grunt leśny 1,8 ha?
8 . Za czyją zgodą mogę wycinać drzewa na tej działce?
9. Jakie mogą być inne zagrożenia z tytułu posiadania takiej
działki? Za wypowiedzi na forum wszystkim serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam Zdzisław

Mikolaj I

--
Mikolaj I