czym doczyscic zlew metalowy

1. Data: 2003-11-10 21:35:21

Temat: czym doczyscic zlew metalowy
Od: "Rodi" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

prosze o pomoc jak doczyscic zlew metalowy z zaciekow od wody

z gory thx

Rodi

1. Data: 2003-11-10 21:39:46

Temat: Re: czym doczyscic zlew metalowy
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 10 Nov 2003 22:35:21 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <w...@p...com> i powiedziała:

> witam
>
> prosze o pomoc jak doczyscic zlew metalowy z zaciekow od wody

Mleczkiem do czyszczenia? Mnie się przyzwoicie domywa płynem do
naczyń albo Oxy-żelem (takim niebieskim, co to firmy zapomniałam, a nie
mam akurat w domu).

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-11-13 19:17:22

Temat: Odp: czym doczyscic zlew metalowy
Od: "kopeer" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o pomoc jak doczyscic zlew metalowy z zaciekow od wody

Domestosem. Nalać trochę, poczekać, przetrzeć i spłukać. Błyszczy się jak
nowy :)

Veronka
--
www.biustonosz.com - sklep z damską bielizną

1. Data: 2003-11-14 09:12:54

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

kopeer wrote:
> Domestosem. Nalać trochę, poczekać, przetrzeć i spłukać. Błyszczy się jak
> nowy :)
Ja uzywam 1x/jakis czas Cilitu (wybor jest duzy, mi najlepiej pasuje
dwufazowy zel). Ale UWAGA! Uzywaj koniecznie przy tym p0orzadnych
rekawic gumowych!!! Niestety Cilit jest dosc kosztowny. Za to kupic go
mozesz praktycznie wszedzie.
Po myciu zlewu np. plynem do mycia naczyn, przecieram go cilitem,
zostawiam na chwile, pozniej znowu przecieram, plucze i poleruje.
Wyglada super, a "zabrudzalnosc" jest troche mniejsza.

Pozdrawiam,
robal.

PS> OD biedy sposob babuni: woda zagotowana z octem.

Rolnik czy leśnik?
Czy ktos uzywa robota kuchennego firmy Krups
Drzwi
Jaki kocioł gazowy, jakie grzejniki?
zmywarka o max wysokosci 75 cm