Ropne zapalenie spojówki

21. Data: 2004-01-10 21:27:42

Temat: Re: Ropne zapalenie spojówki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> otwartych
>

> Dzięki i miłego wieczoru :))
>
> Kasia S.

Nie ma za co:-))
Tobie rowniez milej reszty weekendu:-)
casus

22. Data: 2004-01-24 07:03:58

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend casus ( c...@g...pl ) wrote :

> No....ja Sulfacetamidum ostatni raz zapisalem jakies 3 lata temu;-))))))
> casus

No popatrz, a mojemu mężowi przepisują do tej pory. Jak to zrozumieć?

Fakt, że od wielu lat ma problem z ropnym zapaleniem spojówek, ale leczenie
zawsze takie same i skuteczne. Oczywiście Sulfa... + maść antybiotykowa,
której nazwy obecnie nie pamiętam + (ze swojej strony) okłady z ziela
świetlika.
Po kilku dniach jest po problemie.
Pzdr.
Iwona

23. Data: 2004-01-24 08:01:35

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

but5d5$gb3$...@a...dialog.net.pl,
Iwona <i...@W...pl>:

> No popatrz, a mojemu mężowi przepisują do tej pory. Jak to zrozumieć?

Moze po prostu nie leczy sie u casusa? ;)

Inercja...

> Fakt, że od wielu lat ma problem z ropnym zapaleniem spojówek, ale
> leczenie zawsze takie same i skuteczne.

Srednio skuteczne, z tego co piszesz (nawroty!).

> Oczywiście Sulfa... + maść
> antybiotykowa, której nazwy obecnie nie pamiętam

Ano: masc antybiotykowa.

--
Robert

utrata przytomnosci