roztocza-alergia

1. Data: 2004-01-10 11:34:22

Temat: roztocza-alergia
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

problem zaczął sie wiosną tego roku, nigdy wcześniej nie byłam na nic
uczulona, aż tu nagle od połowy lutego pojawiło się swędzenie oczu, nosa ,
pdniebienia i ból gardła do tego gorączka 37 , po testach okazało się ze to
roztocza, przepisany miałam już zyrtek, aerius, amertil, alertek, buderin,
cropoz i coś tam jeszcze , ale w sumie to medykamenty te ledwo łagodzą
dolegliwości. Czuję się cały czas jakbym miała ciężka grypę lub anginę,
wogóle to bardzo często łapię różne infekcje tak, że czasami już sama nie
wiem czy to nasilenie alergii czy tym razem przeziębienie, w koło macieju.
Nie mam już siły a lekarz rozkłada ręce i coraz to przepisuje mi antybiotyki
na zaropiałe gardło i zatoki. Jak żyć normalnie z alergią gdy się normalnie
pracuje i ma na głowie domowe obowiązki?

2. Data: 2004-01-12 08:25:32

Temat: Re: roztocza-alergia
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie koniecznie muszą być roztocza. Proponuję wymaz z nosa i gardła na
bakterie, które też mogą powodować alergie poprzez wprowadzanie toksyn do
organizmu.

Pzdr,
Wojtek

Ropne zapalenie spojówki