Rozedma, POCHP nowa nadzieja ?

1. Data: 2007-05-10 07:43:34

Temat: Rozedma, POCHP nowa nadzieja ?
Od: Kazimierz P <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pojawiała się jakaś szansa na leczenie rozedmy i POCHP. Mój
doktor zaproponował mi udział w badaniu nad nowym lekiem, a na dodatek
w trakcie całego badania będę dostawał za darmo tzw. optymalne
leczenie rozedmy czyli Spirive (mogłem tylko pomarzyć, bo kosztuje 240
PLN na miesiąc) i Symbicort (też podobna cena). Czy ktoś już bierze w
tym udział ?

Kazimierz P