Rozmaz krwi [wyniki]

1. Data: 2012-06-29 18:10:00

Temat: Rozmaz krwi [wyniki]
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co jest oznaczane jako MXD? Basofile czy eosynofile? Czy w ogóle coś innego?
Czy przekroczenie normy na poziomie 10,6 w procentach (norma 1-9) jest
duże czy nie? Powodem takiego przekroczenia może być uaktywniona reakcja
alergiczna?

Ewa

2. Data: 2012-06-30 11:47:26

Temat: Re: Rozmaz krwi [wyniki]
Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy przekroczenie normy na poziomie 10,6 w procentach (norma 1-9) jest
> duże czy nie? Powodem takiego przekroczenia może być uaktywniona reakcja

MXD (czyli "mixed") oznacza wszystko czego analizator nie był w stanie
rozpoznać. W praktyce wynik bez najmniejszego znaczenia.
W ogóle jeśli chodzi o rozmaz, to tylko ręczny nadaje się do wyciągania
wniosków

3. Data: 2012-06-30 13:28:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-30 13:47, blast pisze:
> [...]
> rozpoznać. W praktyce wynik bez najmniejszego znaczenia.
> W ogóle jeśli chodzi o rozmaz, to tylko ręczny nadaje się do wyciągania

Dziękuję. W takim razie bez sensu taki wynik, ale przynajmniej wiem, że
nie muszę się martwić. ;)

Ewa

Procedury w NFZ
Kaszel
SHI LIN TONG -co o tym myślicie
ktos pytal o lapis ?
Aksamitka - można suszyć? Jak to się stosuje?