Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...

1. Data: 2010-03-03 08:38:08

Temat: Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

...i znowu trza bedzie zaopatrzyc sie w solarne i bateryjne odstraszacze
dla kretow i nornic. Te z poprzednich lat juz sie w wiekszosci zuzyly. :)

W moim przypadku jest to jedyny skuteczny sposob na kreta.

Warunek: na zime trza te urzadzenia wyciagnac, zeby kret sie nie
przyzwyczajal
za bardzo.

Z mojego doswiadczenia zauwazylem, ze takie piskliwe urzadzenia dzilaja
przez pol roku, bo tyle krecisko potrzebuje, aby sie przyzwyczaic.

Na 1200 m2 minimum 6 piskliwych urzadzen wystarcza z powodzeniem.

Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

2. Data: 2010-03-03 08:51:33

Temat: Re: Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
Od: maniek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 09:38, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> [...]
>
> Na 1200 m2 minimum 6 piskliwych urzadzen wystarcza z powodzeniem.
>
> Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

A gdzie takie cuć można kupić?Podaj link jak toto wygląda

3. Data: 2010-03-03 09:03:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2010-03-03 09:05:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neko wrote:

> Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

Lata bez kopców nie przypisywałabym urzadzeniaom, tylko zwyczajom kretów. Ja
tam pozwalam im żyć u siebie - wiosną po prostu rozgarniam kopce z uporem
maniaka, latem nie kopią. Ale za to drenują mi podwórko odprowadzając
nadmiar wody i wyżerają robactwo. Trawnik dla mnie nie jest świetością,
składa się z różnych gatunków traw, wiosną zakwita fiołkami, latem
mleczykami, to i dla kreta miejsce się znajdzie (oraz dla wiewiórki, łasicy,
jeża i plejady ptaków).
J.

5. Data: 2010-03-03 09:14:48

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał

> A gdzie takie cuć można kupić?Podaj link jak toto wygląda

Wszedzie. :)

Na allegro kupuje zawsze.

http://www.allegro.pl/item930648982_solarny_odstrasz
acz_kretow_kret_krety_do_1000m2.html

http://www.allegro.pl/item933424750_kret_sonic_elekt
roniczny_odstraszacz_kretow.html

Zawsze pakuje jedno urzadzenie na słonce, a drugi na baterie obok siebie.

Jedno urzadzenie emituje ciut inny sygnal, drugie inaczej je moduluje -
grunt, aby kret
mial dyskoteke. :)

6. Data: 2010-03-03 09:20:25

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Lata bez kopców nie przypisywałabym urzadzeniaom, tylko zwyczajom kretów.

Byc moze. Po prostu obserwuje i amatorsko wyciagam wnioski.

Ale zauwazylem jak w srodku lata trzy solary mi wysiadly (no bo nie
ukrywajmy,
nie sa to urzadzenia na lata), to nagle zrobilo sie kretowisko.

Ja nie dbam przesadnie o trawnik. Ale tez nie lubie kopcow. Jednak pozna
jesienia
pojawiaja sie.
Ale wtedy tez i konczy sie sezon (juz jest zimno) to i mnie one juz wtedy
nie przeszkadzaja.

7. Data: 2010-03-03 10:01:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawiaja sie.
> Ale wtedy tez i konczy sie sezon (juz jest zimno) to i mnie one juz wtedy

Wystarczy opona samochodowa na sznurku - świetnie załatwia kretowiska.

8. Data: 2010-03-03 10:03:57

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w

> Wystarczy opona samochodowa na sznurku - świetnie załatwia kretowiska.

I gdzie ta opone samochodowa wsadzasz?

A nie lepsza bylaby opona od ciągnika Ursus ?

kosiarka - szukam opinii
świetlóki stwerowane pilotme
Wystawić pralkę z łazienki - jak podłączyć
ocieplanie dachu
Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?