Rura w kuchni a zabudowa

1. Data: 2006-08-10 13:18:58

Temat: Rura w kuchni a zabudowa
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
W końcu "nazbierałam" na meble w kuchi. Zamawiać je (na wymiar) będę dopiero
w wrześniu/październiku, ale zastanawiam się nad problemem rury
odprowadzającej wodę ze zlewu.
Zabudowa w kształcie L, na krótszej ścianie - pod oknem zlew. No i ta rura
biegnie od zlewu przez część krótkiej i całą długą ścianę. Obie ściany są
nośne (zewnętrzne) budynku (blok 6-letni).
W połowie długiej ściany "ciągnie się" też rura z gazem (piszę, bo nie wiem,
a nuż to ważne?:).
No i zamawiając meble decydować się na węższe szafki (kuchnia nieduża, ok. 2
x 3 m), czy też zatrudnić kogoś, żeby ją schował (chyba trudne i koszty
dochodzą), czy może zostawić i zminimalizować jej wymiary (średnica jak
najmniejsza z dopuszczalnych)???
Bardzo proszę o pomoc
Dziękuję
Renee

2. Data: 2006-08-10 21:14:45

Temat: Re: Rura w kuchni a zabudowa
Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

>zminimalizować jej wymiary

jesli chodzi o kanalizacyjną od kranu, to problem
jakby sie zatkała, a poza tym przy takiej dlugosci to chyba zawór dodatkowy
penetracyjny potrzeba

3. Data: 2006-08-13 11:39:02

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Renee napisał(a):
> [...]
> x 3 m), czy też zatrudnić kogoś, żeby ją schował (chyba trudne i koszty
> dochodzą), czy może zostawić i zminimalizować jej wymiary (średnica jak

ja mialem podobny problem, i rozwiazalem go inaczej
po prostu zrobilem glebszy blat :-)
Blat wyciety z 120cm, rura za meblami ktore sa standardowej glebokosci,
nawet zmywarce ta rura nie przeszkadza

Sierp

naprawa prysznica?
Frytkownica!