Ryba w sosie beszamelowym

1. Data: 2001-01-25 10:25:33

Temat: Ryba w sosie beszamelowym
Od: "Agnieszka Kutowska" <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Czy znacie przepis na rybe w sosie beszamelowym. Jadlam cos takiego w
knajpce portugalskiej i bylo pyyyycha.

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2001-01-26 08:01:40

Temat: Re: Ryba w sosie beszamelowym
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:newscache$7krp7g$4p6$...@s...alcatel.pl...
> Czesc,
> Czy znacie przepis na rybe w sosie beszamelowym. Jadlam cos takiego w
> [...]
75dag ugotowanej lub usmażonej ryby, 11/2-2 szkl sosu beszamelowego, 4 łyżki
utartego parmezanu
1 obgotowany kalafior, 50dag obgotowanych porów,
1 łyżka masła.
Żar półmisek wysmarować masłem , ułożyć rybę w całości lub (ja wolę) w
kawałkach, obłożyć różami kalafiora lub porami, zalać sosem, wygładzić
powierzchnię, posypać parmezanem.Zapiekać w gorą
cym piekarniku aż się ser zarumieni.
Do tego pasuje sałatka z pomidorów z cebulką i jabłkiem. smacznego
pozdr Alex

1. Data: 2001-01-30 09:19:24

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cym piekarniku aż się ser zarumieni.
> Do tego pasuje sałatka z pomidorów z cebulką i jabłkiem. smacznego

zrobilam te rybe! z kalafiorem i brokulami.
wyszla super! dzieki za przepis
justyna

1. Data: 2001-01-30 16:00:31

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:7...@n...onet.pl...

ci

> zrobilam te rybe! z kalafiorem i brokulami.
> wyszla super! dzieki za przepis
> justyna
> Cieszy mnie to.
pozdr. Alex