Ryż po hiszpańsku

1. Data: 2001-08-20 19:37:28

Temat: Ryż po hiszpańsku
Od: "Leszek Olech" <l...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja znalazlem (szukajac czegos do mikrofalowki) przepis na ryz z
pomidorami, bulionem, papryką (zieloną) i przyprawami - zainteresowani?
No to wskoczcie na www.restaurants.pl/mikrofalowka.htm
Znajdziecie takze pieczona cukinie z mikrofalowki (pomidory, wspominana
ostatnio bazylia,oregano,tymianek,ser zółty), eskalopki ziemniaczane, miesa
w mikrofalowce i warzywa w mikrofalowce. Dwie ostatnie pozycje to czasy w
tabelach.
A ryz? Ryż wystarczy za 2-gie danie i to jak! Z maselkiem... pycha. Tylko
napisali omylkowo,
ze trzeba maselko wstawic do mikroweli na 30 min a IMHO 3 w zupelnosci
wystarcza :)
Dla mnie to raczej smakuje po chinsku ale meksykanskie zarcie tez jest
ostre.
Leszek

1. Data: 2001-08-21 19:15:09

Temat: Re: Ryż po hiszpańsku
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarcza :)
> Dla mnie to raczej smakuje po chinsku ale meksykanskie zarcie tez jest

Dostalem zimą od rodziny w prezencie taka diabelska machine pod nazwa frytownica
elektryczna. I boje sie jej uzyc... A raczej honor mi nie pozwala usmazyc
np. rybek jak zaleca producent (rybki, grzybki i inne produkty sa nawet
namalowane i podane stosowane czasy oraz temperatury)...

P.S. Moj kolega "fastfoodowiec" ma juz na nia zakusy...

1. Data: 2001-08-22 08:45:50

Od: "Leszek Olech" <l...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najzdrowsze jedzenie(!) - malo tluste, z witaminami. Jesli ktos boi sie
mikroweli to sa to lęki NIEUZASADNIONE. Predzej od komorek i TV pomrzemy, a
wiekszosc w Polsce od niezrowego, tlustego jedzenia. Z tych 375 tys
umierajacych rocznie w Polsce wiekszosc to zawalowcy (miazdzyca), palacze i
alkoholicy. Napewno z powodu mikrofalowki nie umrzesz.

To jeden fakt.
Drugi jest taki, ze jesli ktos kupi licha mikrowele to nie doceni jej zalet.
A mikrofalowka z opiekaniem, termoobiegiem, roznem i elektronicznym
sterowaniem (nastawianie programow predefiniowanych i wlasnych) potrafi
niemalze zastapic piekarnik jesli jest dostatecznie duza.

Czekam na riposte i wytlumaczenie owych niejasnych 5-ciu literek "Brrrr"

Leszek Olech - Poland
mailto:l...@s...onet.pl
ICQ UIN 3703682

sos serowy