Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

21. Data: 2017-05-31 18:23:02

Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
> [...]
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> A to nie możemy być silni w obydwu obszarach?

> Ale pesymizm. Cesarstwo Rzymskie powstało, trwało latami i upadło.
> Tak było na przestrzeni wieków ze wszystkimi mocarstwami.

... że padały z ręki barbarzyńców.
Sic!

22. Data: 2017-05-31 18:28:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> U nas jak dotąd nawet elektrowni atomowej nie udało się wybudować. Zejdź

PO tę budowę skutecznie i konsekwentnie utrąciło, żeby Polacy POzostawali
pod energetycznym panowaniem Rosji i Niemiec.
Więc - trzeba było głosować na tych, co chcieli budować. A teraz krokodyle
łzy lejesz, jakbyś była za.

23. Data: 2017-05-31 18:31:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> http://wpolityce.pl/m/polityka/186022-wiemy-swietnie
-ze-dzis-gruzja-jutro-ukraina-a-pozniej-moze-i-czas-
na-moj-kraj-na-polske-lech-kaczynski-w-sierpniu-2008
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

Słowa te ciałem się stały już w większości - Gruzja rozczłonkowana, Ukraina
w trakcie.

24. Data: 2017-05-31 18:42:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 18:21, Ikselka pisze:

> Może gdybyś nie była jej przeciwna, jak wielu innych, to byśmy już ją
> mieli.
> A wtedy niezależność energetyczna pełna gębą pozwalałaby nam na
> wiele... szacunku u tych, którzy nami dziś chcą rządzić i grozić sankcjami
> wszelkiej maści.

A paliwo do tej elektrowni wykopiesz z własnego ogródka i przygotujesz
na potrzeby elektrowni w przydomowej stajni.
Pełna niezależność. I szacunek za odkrycie innowacyjnej technologii.

No dobra. Masz prąd. Wyprodukuj z niego aspirynę, oponę i smartfona.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2017-06-01 12:40:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 16:09, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> A to nie możemy być silni w obydwu obszarach?

Sami w tym wielkim świecie?

> Ale pesymizm.

Absolutnie nie, po prostu realizm.

> Cesarstwo Rzymskie powstało, trwało latami i upadło.

My też mieliśmy swoje pięć minut w historii, od morza do morza.
I jedna mała uwaga co do "Cesarstwa Rzymskiego, które trwało latami",
mała różniczka - nie było ono jednolite narodowo ani kulturowo, a nawet
wręcz przeciwnie. Może to jest dobry trop, ale MY jako NARÓD nasz dumny
przecież tego nie chcemy, nawet UE nam się nie podoba, nieprawdaż? ;)

> Tak było na przestrzeni wieków ze wszystkimi mocarstwami. Wspólne
> jest to, że zawsze od czegoś się zaczynało. Ale na pewno nie od
> niemasensu i napewnosienieuda.

A kto coś podobnego mówi? Oczywiście, że sens jest. Sens jest w ciągłym
budowaniu, a nie w zrywach narodowych i tupaniu nóżką, które - jak z
doświadczenia wiemy - najczęściej do niczego dobrego nie prowadzą, poza
wybiciem, biedą i nieszczęściem właśnie tego narodu. I takoż mamy
wielkie deklaracje o przekazywaniu własnego lasu na broń atomową, a na
marginesie i na co dzień - jojczenie o konieczności płacenia podatków. ;)

Ewa

26. Data: 2017-06-01 12:51:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 14:00, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
-r-w-tbilisi-zobacz-wideo

> Pewnie że nie, kto tupie nóżką? Jakieś przykłady?

> Możesz rozwinąć? Zbyt to lakoniczne by się odnieść.

Np. 27:1. To jest doskonały przykład na obie sytuacje.
Co do szanowania siebie nawzajem - to też stosunek naszych obecnych elit
do np. Wałęsy i innych polskich ikon, które w świecie są znane i uznawane.
Ale też szacunek wzajemny zwykłych ludzi. Nie wiem, czy którykolwiek
naród tak potrafi pluć na siebie pod wpływem różnic w poglądach
politycznych, religijnych itd.

> Ja bym jednak obstawiał skuteczność. Środki są tu sprawą drugorzędną.

Oczywiście, zgadzam się.
Mam jednak wrażenie, że nasi dyplomaci rzeczywiście myślą, że tu chodzi
o ściąganie majtek i pokazywanie palcem.
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/andrzej-duda-
odpowiada-na-krytyke-po-szczycie-nato-w-brukseli/7q9
4p8h

> Pokazali, że można po nich jeździć jak po łysej kobyle? Pokazali.

A coś bliżej? Kto i jak po nich jeździł w związku z tym?

Ewa

27. Data: 2017-06-01 13:04:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym jednak obstawiał skuteczność. Środki są tu sprawą drugorzędną.

A, i jeszcze jedno tutaj, bo zapomniałam.
Środki są sprawą drugorzędną, ale pierwszorzędne jest to, jak rozumiemy cel.
Dla mnie głównym celem państwowości nie jest to, żeby inni trzęśli przed
nami majtkami (pozostając przy Twojej retoryce), a przede wszystkim
ogólnie pojęty dobrobyt i bezpieczeństwo ludzi.

Ewa

28. Data: 2017-06-01 13:27:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> doświadczenia wiemy - najczęściej do niczego dobrego nie prowadzą, poza
> wybiciem, biedą i nieszczęściem właśnie tego narodu.

Zdejmowanie gaci bardziej popłaca. Vide folksdojcze, UB, kolaboranci itp.
Dlatego to zniszczenie moralne społeczenstwa trwa do dziś. Dlatego tak
łatwo lewakom zrobić z Polakami, co chcą.

> I takoż

I oto - jeśli już.

> mamy
> wielkie deklaracje o przekazywaniu własnego lasu na broń atomową, a na
> marginesie i na co dzień - jojczenie o konieczności płacenia podatków. ;)

ZUSu, kobieto, ZUSu - przymusowego rabunkowego ubezpieczenia zdrowotnego i
emerytalnego, kiedy prowadzę d.g. (a konkretnie mąż). Jesteśmy co miesiąc
rabowani przez tę pasożytniczą instytucję z ponad tysiąca złotych, co
niczego nam teraz ani w przyszłości nie zapewnia. I tak musimy się leczyć
prywatnie, a emerytura to w naszym przypadku abstrakcja.
Dlatego JA odbieram to w dopłatach.

Od razu widać, że nie masz pojęcia, co to jest zarabiać na własny rachunek.
Ciepła posadka tego pojęcia nie daje.

29. Data: 2017-06-01 13:30:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> Co do szanowania siebie nawzajem - to też stosunek naszych obecnych elit
> do np. Wałęsy i innych polskich ikon, które w świecie są znane i uznawane

A TE "ikony" to oczywiście TW. Bolek, Sikorski i Tusk?
OMG

30. Data: 2017-06-01 13:34:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> nami majtkami (pozostając przy Twojej retoryce), a przede wszystkim
> ogólnie pojęty dobrobyt i bezpieczeństwo ludzi.

Dodaj - za każdą cenę. Bo za darmo nikt Ci tego nie da. Musisz zapłacić.
Na wolność i bezpieczeństwo trzeba się wybić. Taka jest twarda i jedyna
prawidłowość historyczna w tej kwestii.
:->

PS. http://m.demotywatory.pl/4605574

Kielce - koncert.
Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.