STUDENT II

1. Data: 2011-10-09 14:36:14

Temat: STUDENT II
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Korzystam z programu STUDENT II o dofinansowanie kosztów nauki. W tym roku
jednak zmieniły się procedury realizacji tegoż programu. Przyznam się
szczerze, że mimo iż wszystkie zasady, na jakie przedmioty ułatwiające
naukę można wydać dofinansowanie przeczytałam to mam wątpliwości czy
obecnie do tych przedmiotów zaliczają się płyty DVD? W poprzednich latach
PFRON to traktował jako "nośniki danych", które ułatwiają naukę.
Także, jeśli ktoś wie, jak to obecnie wygląda to z góry dziękuję za
odpowiedź gdyż od kilku dni do Wielkopolskiego Oddziału PFRONu nie mogę się
dodzwonić.
--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla