czym przykleic folie ?

11. Data: 2000-05-17 11:54:40

Temat: Re: czym przykleic folie ?
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze sposob ze szlifierka i z rowkiem, ale zamiast kleju uzyc klinow
drewnianych (moze?) i calosc zalac niezbyt duza iloscia betonu do
zamaskowania tego ustrojstwa.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Andrzej Burcek <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8HtU4.78157$O...@n...tpnet.pl...

12. Data: 2000-05-17 12:58:49

Temat: SV: czym przykleic folie ?
Od: "Magda" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

>Widze ze upal wam zaszkodzil,

Wprost przeciwnie ,w Skandynawii dosyc chlodno.

>chcesz zniszczyc skale i na jej miejsce wpakowac plastik i beton?
>A co pomysla o tobie Twoje dzieci jak za pare lat zechca zrezygnowac z
>tego strumienia?

Nikt nie chce niszczyc skaly,nie bedzie tam rowniez plastikowych kaczek ani
fontanny w kszalcie sikajacego chlopczyka!Jestesmy otoczeni samymi skalami
,zas ten fragment skaly o ktorym mowa doskonalae nadaje sie na malenki
strumyczek ,przypominam ,ze dzwiek szemrajacego strumyczka dziala
terapeutycznie i koi nerwy ,moze sam powinienes cos takiego zrobic?;)

>Przypomina mi to zachowanie nowobogackich, ktorzy dorobili sie handlujac
>bananami i czyms jeszcze a teraz wycinaja 100 letniego deba bo akurat w
>tym miejscu ma byc garaz.

Porownanie zupelnie nieadekwatne po pierwsze nie chcemy zmieniac naturalnej
rzezby skaly a po drugie, tak na marginesie to pd wybrzeze Norwegii to
wlasciwie same skaly ,wyobraz sobie ,ze najczesciej czesc skal jest
wysadzanych dynamitem aby w ogole wybudowac jakas droge dojazdowa albo
postawic dom.
pozd Magda Hellsten
ps:Dziekuje wszystkim za dobre rady.W przyszlym roku obiecuje przeslac
zdjecie strumyczka.

pytania o trawnik i nie tylko
OT Deszcz a wlasciwie brak wody.
oczko wodne