oczko wodne

1. Data: 2000-05-16 07:56:44

Temat: oczko wodne
Od: d...@p...wp.pl (Dariusz Wojtala) szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku wykonałem oczko wodne, okazuje się, że podczas obecnych upałów woda
zrobiła się jak kawa z mlekiem, codzienne przez około 3 godziny woda jest
przepompowywana pompą poprzez kaskadę wodną i daej nie zmieniła koloru.
Jak się pozbyć takiego koloru wody?

-------------
wycieczka za stronę domową http://abc.wp.pl/konkurs/stronydomowe/

2. Data: 2000-05-16 08:07:36

Temat: Re: oczko wodne
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Wojtala napisał:

> [...]
> zrobiła się jak kawa z mlekiem, codzienne przez około 3 godziny woda jest
> przepompowywana pompą poprzez kaskadę wodną i daej nie zmieniła koloru.

W czasie upałów woda zawsze jest mętna, chyba że oczko znajduje się w
cieniu.
Trochę lepiej jest jak pompa pracuje non stop.
Rosliny wodne też wiążą składniki mineralne z wody i ograniczają
rozwój glonów.
Są srodki chemiczne do klarowania wody w stawie, ale ich działanie jest
zazwyczaj krótkotrwałe.
Krzysztof

3. Data: 2000-05-16 08:16:04

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A masz w nim rosliny(ile i jakie) i zwierzeta wodne?
Jaka glebokosc i powierzchnia.
Z czego zrobione jest oczko(material).
Pozdrawiam Juras

--------------

4. Data: 2000-05-16 12:58:43

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

czy ta woda jest rzeczywiscie tego koloru? bo moze to wcale nie glony?
Dorota

Dariusz Wojtala wrote:

> [...]
> zrobiła się jak kawa z mlekiem, codzienne przez około 3 godziny woda jest
> przepompowywana pompą poprzez kaskadę wodną i daej nie zmieniła koloru.

Rozmnażanie szczodrzeńców
Białoboka Arboretum leśne
fontanna
RE: kosiarka - zrób to sam
umierająca grusza + powitanie - długie :)