Sałatka Asi

1. Data: 2003-07-03 04:29:38

Temat: Sałatka Asi
Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuzynka uraczyła nas pyszną sałatką. Twierdzi, że jest jej autorką.

- słoiczek selera konserwowego
- puszka kukurydzy
- 5 jaj na twardo
- ok. 15 dkg szynki
- 5 krążków ananasa
- majonez
Seler i kukurydzę osączyć, jajka pokroić w grubą kostkę, szynkę w paski, a
ananasa w kostkę. Wszystko wymieszać z majonezem. Nie doprawiać. Sałatka nie
musi się "przegryzać".
Smacznego.
Lenka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-04 15:18:25

Temat: Re: Sałatka Asi
Od: "Monika" <m...@i...pl123> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lenka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
paski, a
> ananasa w kostkę. Wszystko wymieszać z majonezem. Nie doprawiać. Sałatka

Ja też zna tę sałatkę. Jest naprawdę pyszna.
Z tym, że ja do niej daję nie majonez a sos chrzanowy ostry. Świetnie pasuje
i nadaje salatce trochę ostrzejszy smak.
Polecam!!

//Monika Sz.

1. Data: 2003-07-07 09:24:48

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ananasa w kostkę. Wszystko wymieszać z majonezem. Nie doprawiać. Sałatka nie

Zrobilam ta salatke, ale bez szynki. Byla pyszna :).

Pozdrawiam,
Ania

Obiad w kociolku ( Dutch oven)
likier " Kahlua"