Sałatka z sera i czerwonej fasoli.

1. Data: 2001-05-09 11:06:38

Temat: Sałatka z sera i czerwonej fasoli.
Od: Renata Zarębska <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

40 dag.sera gouda
puszka czerwonej fasoli
por
majonez
papryka słodka i ostra

ser pokroić w plastry obtoczyć w obudwu paprykach.
Następnie pokroić w kostkę, por, jego białą część, posiekać. Ser, por i
czerwoną fasolę wymieszać z majonezem. I smacznego, naprawdę pycha.
Renata

| Renata Zarębska |
| e-mail: r...@t...pl |

1. Data: 2001-05-09 11:09:19

Temat: Re: Sałatka z sera i czerwonej fasoli.
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Zarębska" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> 40 dag.sera gouda
> puszka czerwonej fasoli
> por
> majonez
> papryka słodka i ostra
>
> ser pokroić w plastry obtoczyć w obudwu paprykach.

a czy to będzie różnica, jak się paprykę doda do sałatki, przecież po
dodaniu majonezu i tak się zmiesza z sosem?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-09 11:21:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Chyba chodzi o to, zeby ta papryka przyczepila sie do sera
bardziej niz do calej salatki. Zrobie taka wieczorem, zamieniajac
ser gouda na cheddar (u nas zelazna pozycja. Dla myszki i psa
kupujemy najlagodniejszy - wrecz gumowaty i bez smaku, dla ludzi
- najdojrzalszy, taki, na ktory kubki smakowe REAGUJA!!!)

Krysia

>a czy to będzie różnica, jak się paprykę doda do sałatki, przecież po
>dodaniu majonezu i tak się zmiesza z sosem?
>
>pozdrawiam
>Basia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-05-09 13:12:20

Od: "Dorota Niciak" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znam równie smaczną sałatkę (zapodana onegdaj przez moja bratowa):

sez zolty
ananas
por
czerowona fasola z puszki
majonez, smietana, sol, pieprz

ser i ananas pokroic w kostke
dodac pokrojony w talarki drobno por i odsaczona fasole z puszki
zmieszac to z sosem majonezowo - jogurtowym, mozna lekko posolic
Ew. dodac troszke soku z ananasa.

1. Data: 2001-05-11 10:47:09

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Renata_Zar=EAbska?= <r...@t...pl> wrote:

>40 dag.sera gouda
>puszka czerwonej fasoli
>por
>majonez
>papryka słodka i ostra

No to ja sie wypowiem... :-)))

Ja robilem swego czasu taka salatke:

Puszka fasoli, jej zawartosc do salaterki. Do tego tarty ser (moze byc
gouda ale ja uzywalem parmezanu) i czosnnek. Oliwy nie trzeba o ile fasola
z puszki nie jest sucha (raz mi sie tak trafilo).

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _