Saletra amonowa a trawnik

131. Data: 2003-07-07 16:17:52

Temat: Re: Saletra amonowa a trawnik
Od: "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:be0uh8$iao$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
oprócz
> węgla, tlenu i wodoru pobieranych w postaci CO2 i H2O oraz tlenu
> atmosferycznego odżywiaja się pierwiastkami mineralnymi, które pobierają z
> gleby za pomocą systemu korzeniowego. Nawet udane próby nawożenia
dolistnego
> roślin nie wytrąciły mnie z błogostanu. ;-) Dopiero jak wyczytałem, co
> wypisują producenci tzw. naturalnych nawozów dolistnych, które zawierają
> białka z alg i inne substancje organiczne, zacząłem się zastanawiać, czy
> roślina potrafi przyswoić (wchłonąć) aż tak dużą cząsteczkę jaką jest

Może nie białko ,ale może aminokwas ? Sprawdzę ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

132. Data: 2003-07-07 17:09:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bec6dk$227$1@atlantis.news.tpi.pl Too Old

> Może nie białko ,ale może aminokwas ? Sprawdzę ;-)

Hejka. Nie szukaj. Aminokwasy roślina może pobierać z zewnatrz. To wiem
na pewno. :-) Najprawdopodobniej peptydy i małocząsteczkowe białka również,
jeżeli ich średnica jest mniejsza od średnicy kanałów w błonie komórkowej.
Pozdrawiam przyswajalnie Ja...cki

133. Data: 2003-07-07 20:43:31

Od: "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Dirko<d...@w...pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bec9hm$mp2$1@nemesis.news.tpi.pl> ,na co zmuszony
jestem odpowiedzieć :
> [...]
> również, jeżeli ich średnica jest mniejsza od średnicy kanałów w błonie
> komórkowej. Pozdrawiam przyswajalnie Ja...cki

No to sprawa jest już prosta - nie sądzisz ?
Skoro tak , to poprzednie Twoje wątpliwości powoli się wyjasniaja .

134. Data: 2003-07-08 07:24:38

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bedffd$hdr$1@atlantis.news.tpi.pl Too Old
<jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> napisał(a):

> No to sprawa jest już prosta - nie sądzisz ?
> Skoro tak , to poprzednie Twoje wątpliwości powoli się wyjasniaja .

Hejka. Niekoniecznie. Na razie jestem na etapie przerzucania ton
literatury. ;-)
Pozdrawiam studialnie Ja...cki

135. Data: 2003-07-08 17:04:43

Od: "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Dirko<d...@w...pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bedrl1$ci5$1@nemesis.news.tpi.pl> ,na co zmuszony
jestem odpowiedzieć :
> W wiadomości news:bedffd$hdr$1@atlantis.news.tpi.pl Too Old

> Hejka. Niekoniecznie. Na razie jestem na etapie przerzucania ton
> literatury. ;-)

To weź się za kompost ,też trzeba przerzucic ;-)

136. Data: 2003-07-08 19:01:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:beeuoj$54b$1@atlantis.news.tpi.pl Too Old
<jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> napisał(a):

> To weź się za kompost ,też trzeba przerzucic ;-)

Hejka. Kompost to może jeszcze trochę poczekać. Gorzej, że mam
niedokończone obijanie domku. :-( I mszyce by było warto prysnąć. :-)
Pozdrawiam książkowo Ja...cki

137. Data: 2003-07-08 20:21:29

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. Kompost to może jeszcze trochę poczekać. Gorzej, że mam
> niedokończone obijanie domku. :-( I mszyce by było warto prysnąć. :-)
> Pozdrawiam książkowo Ja...cki

Wobec tego nie obijaj się tylko pryśnij mszyce a jak one prysną to obijesz
domek

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

138. Data: 2003-07-08 21:28:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Wobec tego nie obijaj się tylko pryśnij mszyce a jak one prysną to obijesz
> domek

Albo obij mszyce, wtedy one tez prysna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

139. Data: 2003-07-10 09:58:34

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:beeuoj$54b$1@atlantis.news.tpi.pl Too Old
<jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> napisał(a):

> To weź się za kompost ,też trzeba przerzucic ;-)

Hejka. Przerzucanie literatury daje jednak lepsze efekty. :-)
Fagocytoza i endocytoza; Pinocytoza; Egzocytoza - chyba te zjawiska chodziły
Ci po głowie. Ale chyba nie dotyczą one komórek roślinnych.
www.republika.pl/edubiologia/biologia/dzialy/
metabolizm/transport_aktywny.html - 4k
Pozdrawiam wietrznie Ja...cki

szrotowek znowu daje czadu