Trociny

1. Data: 2003-06-26 06:44:03

Temat: Trociny
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu radzono mi tu sezonowanie trocin przed ich wysypywaniem pod
jagody. Woze ostatnio trociny pochodzace z drzew tropikalnych,
czerwono-pomaranczowe i jasnobrazowe. Wysypuje nimi sciezki na wrzosowisku -
wyglada wrecz cudownie a kiedy mam ich za duzo, sypie tam gdzie panosza sie
zielska liczac na to, ze swieze trociny "wypala" badyle. Czy mozna
przyspieszyc proces sezonowania trocin? Czesciej polewac? Mieszac z trawa
lub zielonym nawozem? Chcialbym jesienia podsypac nimi nowo posadzone
jagody, czy do tej pory w ten sposob sie "zsezonuja"?

Irek kochany

2. Data: 2003-06-26 07:19:22

Temat: Re: Trociny
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja 2 dni temu podsypalem pod winogrona, ale sie dowiedzialem, ze wypali i
dzisaj sprzatalem, ze hej.
Te 2 dni chyba nie zaszkodza co?
Jacek

3. Data: 2003-06-26 09:12:47

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja 2 dni temu podsypalem pod winogrona, ale sie dowiedzialem, ze wypali i
> dzisaj sprzatalem, ze hej.
> Te 2 dni chyba nie zaszkodza co?
> Jacek

A mi nie chca wypalac chwastów,rosna na trocinach jak glupie ?>

pozdrawiam Agnieszka

4. Data: 2003-06-26 10:08:29

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mi nie chca wypalac chwastów,rosna na trocinach jak glupie ?>
>
> pozdrawiam Agnieszka

Może jakieś przeleżałe?
Jacek

5. Data: 2003-06-26 10:19:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Ja 2 dni temu podsypalem pod winogrona, ale sie dowiedzialem, ze wypali i
> dzisaj sprzatalem, ze hej.
> Te 2 dni chyba nie zaszkodza co?
> Jacek

Sluszna decyzja.Trociny tez szpeca ogród.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-06-26 10:33:39

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluszna decyzja.Trociny tez szpeca ogród.
>
> Pozdrawia boletus

E tam szpecą. Nie mam czasu na latanie z motyką, tylko a to barierka, a to
jescze coś, jak to na budowie.
Jacek

7. Data: 2003-06-26 10:34:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam szpecą. Nie mam czasu na latanie z motyką, tylko a to barierka, a to
> jescze coś, jak to na budowie.
> Jacek

Ogród(ładny) wymaga czasu,więc zastanów się,czy
w przyszłości ów będziesz miał.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-06-26 12:19:16

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogród(ładny) wymaga czasu,więc zastanów się,czy
> w przyszłości ów będziesz miał.
>
> Święta prawda,wymaga poświęcania czasu ale to przyjemność i
relaks-bynajmniej dla mnie ;)

pozdrówka Agnieszka

9. Data: 2003-06-26 12:20:54

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włanie,że bardzo swieżutkie ,prosto z tartaku :(

pozdrawiam Agnieszka

10. Data: 2003-06-26 12:53:08

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Włanie,że bardzo swieżutkie ,prosto z tartaku :(

No to już przestałem się bać.
Jacek

Saletra amonowa a trawnik
szrotowek znowu daje czadu