Trociny

następny post »
From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Trociny
Date: Thu, 26 Jun 2003 08:44:03 +0200

Swego czasu radzono mi tu sezonowanie trocin przed ich wysypywaniem pod
jagody. Woze ostatnio trociny pochodzace z drzew tropikalnych,
czerwono-pomaranczowe i jasnobrazowe. Wysypuje nimi sciezki na wrzosowisku -
wyglada wrecz cudownie a kiedy mam ich za duzo, sypie tam gdzie panosza sie
zielska liczac na to, ze swieze trociny "wypala" badyle. Czy mozna
przyspieszyc proces sezonowania trocin? Czesciej polewac? Mieszac z trawa
lub zielonym nawozem? Chcialbym jesienia podsypac nimi nowo posadzone
jagody, czy do tej pory w ten sposob sie "zsezonuja"?

Irek kochany