Samobójstwo na serio

1. Data: 2001-11-29 08:23:50

Temat: Re: Samobójstwo na serio
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9u4pb5$ked$1@news.tpi.pl>, l...@s...dogs.lie says...

> Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> do
> > >

> i uwazasz ze takie traktowanie moze komus pomoc???

Doritt ma 1000% racji i sie raczej z tym nie spieraj. Rozumem ze to
zaburza twoje poczucie godnosci (itp trelemorele) ale zespol
presuicydalny podpada pod leczenie z przymusu, gdzy stanowi zagtrozenie
zycia pacjeta.

1. Data: 2001-11-29 08:39:02

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w > > i uwazasz ze takie traktowanie
> [...]
> zaburza twoje poczucie godnosci (itp trelemorele) ale zespol
> presuicydalny podpada pod leczenie z przymusu, gdzy stanowi zagtrozenie

nie tyle chodzi o godnosc co o to jak sie bedzie delikwent czul po leczeniu.
w wiekszosci przypadkow osoby leczone w szpitalu ponawiaja proby popelnienia
samobojstwa. a kochana mamusia jeszcze moze w tym pomoc. ja tez bym zlapal
wiekszego dola jakbym mial problem sam ze soba chcial sie powiesic i jeszcze
wzieli mnie po tym do czubkow. kurwa wtedy to bym skoczyl z wiaduktu pod
ciezarowke

1. Data: 2001-11-29 11:01:21

Od: "gargala" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mówi mąż do żony: "Straciłem pracę. Będę musiał
odejść. Nie chcę obciążać napiętego budżetu. Niech
córka spokojnie dokończy studia. Łatwiej przetrwacie
beze mnie. Cóż znaczy dzisiaj życie jednego polaczka,
jakiegoś starego nieprzydatnego capa. (Jeszcze załapie
się na emeryturkę, i znowu ktoś młody będzie musiał za
to płacić)". Na to żona: "Nie martw się mój ty kochany
staruszku. Możemy jeszcze sprzedać swój stary samochód
i pożyjesz jeszcze z rok, a potem się zobaczy"
gargala

Użytkownik "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> napisał w
wiadomości news:9u3lh2$6lk$1@news.polbox.pl...

> Użytkownik Jean-Paul-Kapusta <j...@k...pl> w
wiadomości do grup
napisał:9u37mn$s5m$...@a...webcorp.pl...
dokończyć sprawy, które

powiedzieć, żeby nie robiła

> Przeważnie tak, a odpowiednie słowa może znaleźć
ktoś, komu na tym zależy i
> potrafi wskazać powód, dla którego dalsze życie ma
sens i alternatywne
> wyjście z sytuacji, która jest powodem takiej
decyzji.

1. Data: 2001-11-29 11:13:19

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gargala" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> staruszku. Możemy jeszcze sprzedać swój stary samochód
> i pożyjesz jeszcze z rok, a potem się zobaczy"

jak wygladasz za okno to co widzisz? 2 bloki dalej? park? las? pomysl ze
dalej na poludniu sa wlochy i smiejace sie do ciebie twarze

1. Data: 2001-11-29 11:21:20

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sleepindog"
> jak wygladasz za okno to co widzisz? 2 bloki dalej? park? las? pomysl ze
> dalej na poludniu sa wlochy i smiejace sie do ciebie twarze

chyba łapię o co wam chodzi chłopaki, tyle ze ja uważam ze zerwanie z
_dotychczasowym_ zyciem wcale nie musi oznaczać zerwanie z zyciem w ogole.
TYle ze niestety jest to duzo trudniejsze.

Marsel

1. Data: 2001-11-29 11:25:32

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gargala" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> jak wygladasz za okno to co widzisz? 2 bloki dalej? park? las? pomysl ze
> dalej na poludniu sa wlochy i smiejace sie do ciebie twarze

to znaczy po co oszukiwac kogos kto chce sie zabic? trzeba mu powiedziec
prawde w oczy. a nie katastroficzna wizje swiata. ani slodka bajke. swiat
jest piekny i sie rozwija. rozwijaja sie ludzie. z reguly ludzie maja
wiekszy mozg niz skorpiony, ktore jak sie czuja slabe, chore (psychicznie)
to popelniaja eutanazje. i od tego maja ludzie taaaaaki mozg zeby go wykorzy
stac.
co do wypowiedzi wyzej
wiecej pozytku by z niego bylo jakby poszedl zapierdalac na budowe. tam
kazdy znajdzie prace. praca jest na zamowienie. chodzisz do szefa gadasz i
czekasz i chodzisz. ja tak robie. w koncu jakies miejsce sie zwolni (kuuurde
dziadek hipermarket magazynier stroz na parkingu poza tym w internecie kazdy
znajdzie prace, nawet po 70. tak to nie te czasy) i jak myslisz kogo
przyjma? tego ktory najwiecej lazil i zdazyl sie zaprzyjaznic z szefem. a
nie jakiegos popierdolonego dupka ktory chce sobie odrazu podcinac zyly jak
mu sie raz 5 10 czy 50 raz nie uda. nawet jakby mu sie nie udalo 100 to jest
ten 101. zycie to statystyki. a kto zwieksza ilosc prob na jego poprawe ten
zwieksza sobie prawdopodobienstwo sukcesu. po co sobie wiazac sznur na szyi.
rezygnacja? chyba ze tak. to ja pas

1. Data: 2001-11-29 12:59:27

Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sleepindog <l...@s...dogs.lie> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u54v5$6c5$...@n...tpi.pl...

> jak wygladasz za okno to co widzisz? 2 bloki dalej? park? las? pomysl ze
> dalej na poludniu sa wlochy i smiejace sie do ciebie twarze

i robi mi sie coraz smutniej, ze mnie tam nie ma. Więc podchodzę do okna i
chcę LECIEĆ jak ptak do Włoch. Choć spadając z 8 piętra przez kilka sekund
być wolnym...

(oczywiście to lekka ironia...)

1. Data: 2001-11-29 15:30:56

Temat: Odp: Samobójstwo na serio
Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gargala <g...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u54r9$5d9$...@n...tpi.pl...

> to płacić)". Na to żona: "Nie martw się mój ty kochany
> staruszku. Możemy jeszcze sprzedać swój stary samochód
> i pożyjesz jeszcze z rok, a potem się zobaczy"
> gargala

Przykro mi, ale nie potrafię się w tym dopatrzeć sensu.

DW

1. Data: 2001-11-29 15:41:27

Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Little Dorrit <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u4nfb$6c3$...@n...tpi.pl...

> [...]

do
> szpitala psychiatrycznego. No chyba że wolisz, żeby się zabił.

Ta odpowiedź jest nie na temat. Rzeczywiście można taką osobę przymusowo
hospitalizować. Ale uważam, że korzystniejsze jest przekonanie jej do
rezygnacji z samobójstwa i leczenia - wtedy możliwe jest leczenie
ambulatoryjne.

DW

1. Data: 2001-11-29 17:26:05

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> do
> > >

> i uwazasz ze takie traktowanie moze komus pomoc???

Tak.
Dorrit

Sylwester...
Test szybkości reakcji