Samochód i okulary

1. Data: 2000-07-23 20:09:01

Temat: Samochód i okulary
Od: "Jarek Ku" <j...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawo jazdy mam od 26 lat. Ostatnio musiałem zacząć nosić okulary
(astygmatyzm). I teraz co?
Gdy zatrzyma mnie byle krawężnik i zobaczy szybki na nosie? W p.j. nie ma
żadnych adnotacji, na wszystkich zdjęciach jestem bez okularów. Sam mam iść
i prosić, aby mi wpisano do p.j. "jazda w okularach". A potem co jakiś czas
badania kontrolne?.
--
j. k.

2. Data: 2000-07-24 10:31:25

Temat: Re: Samochód i okulary
Od: Konrad Urbanski <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Ku wrote:

> Prawo jazdy mam od 26 lat. Ostatnio musiałem zacząć nosić okulary
> (astygmatyzm). I teraz co?

I nic.

> Gdy zatrzyma mnie byle krawężnik i zobaczy szybki na nosie?

Niektorzy, to maja problemy.

Konrad

3. Data: 2000-07-24 12:05:29

Od: "_pepis" <p...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam zadnej adnotacji w pj. Okulary na nosie
od lat. Nigdy nie bylo problemow, zdjecia tez bez okularow.
pepis

4. Data: 2000-07-24 12:26:46

Temat: Odp: Samochód i okulary
Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Ku" <j...@r...alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
iść
> i prosić, aby mi wpisano do p.j. "jazda w okularach". A potem co jakiś

Zawsze możesz założyć kontakty - kolega ma wbite "Okulary" a nosi kontakty -
jak miś się czepia to kolega grzecznie prosi o wezwanie karetki celem
stwierdzenia, czy ma kontakty czy nie i miś daje spokój ...

gonzo

5. Data: 2000-07-24 18:26:56

Od: j...@f...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jul 2000 20:09:01 GMT, Jarek Ku wrote:
> [...]
>i prosić, aby mi wpisano do p.j. "jazda w okularach". A potem co jakiś czas

Nie badz wariat - nie kladz sam glowy pod gilotyne.
Spraw sobie przyciemnione na lato, a kraweznika sie pytaj 'a co - nie
wolno"

J.

6. Data: 2000-07-24 20:53:39

Od: "Robgold" <r...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Robgold
r...@z...edu.pl

Użytkownik Paweł "gonzo" Gontarek <g...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aCWe5.39090$p...@n...tpnet.pl...

> [...]
> jak miś się czepia to kolega grzecznie prosi o wezwanie karetki celem
> stwierdzenia, czy ma kontakty czy nie i miś daje spokój ...

NIEPRAWDA noszac szkla kontaktowe dostajesz takze taka karteczke ktora o
tym informuje ..i towim zasr..... obowiazkim jest jej noszenie inaczej misi
to nic nieobchodzi i moga ci spokojnie wpelic mandacik (pod warunkiem ze
masz wbite okulary a nie jezdzisz w nich)

7. Data: 2000-07-25 06:03:30

Od: "Michal Kupski" <m...@r...gliwice.pik-net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Robgold napisał(a) w wiadomości: ...
>NIEPRAWDA noszac szkla kontaktowe dostajesz takze taka karteczke

Tak ? Ciekawe od kogo ta karteczka, bo jakoś nikt nie kwapił się
z wydawaniem. A rzecznik policji kiedyś uzewnętrzniał się w TV,
że drogówka przeszła stosowne przeszkolenie celem rozpoznawania
czy kontrolowany delikwent ma założone kontakty.
Oni też starają się iść z postępem, wbrew temu co Ci się wydaje.

Michał -- Tarnowskie Góry --

8. Data: 2000-07-25 15:05:16

Od: "Rafał 'Saszka' Smater" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robgold" <r...@z...edu.pl> wrote in message
> [...]
> to nic nieobchodzi i moga ci spokojnie wpelic mandacik (pod warunkiem ze
> masz wbite okulary a nie jezdzisz w nich)
A że noszę gacie to też dostaję karteczkę????
Nosiłem przez ok. rok kontakty - przede wszystkim do prowadzenia. Żadnej
karteczki nie miałem, nikt mi jej nie proponował ani nikt mnie o nią nie
pytał.

saszka

9. Data: 2000-07-26 18:26:28

Od: "Clanger" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam pytanie... jaka jest dopuszczalna granica krótkowzroczności, tzn. ile max.
drioptrii można mieć na minusie żeby przejść badania na PJ?

10. Data: 2000-07-26 18:56:28

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

STEPIEN by nie dostal ;)

Użytkownik Clanger <c...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:o3Gf5.49962$p...@n...tpnet.pl...
> Ja też mam pytanie... jaka jest dopuszczalna granica krótkowzroczności,
tzn. ile max.
> drioptrii można mieć na minusie żeby przejść badania na PJ?

Astma <---- chroniczne zapalenie gardła.??
salmonella
Gdzie w Krakowie Tomografia
Miażdżyca - jak uniknąć?
po ilu dniach można wykryć wirus HIV we krwi?