Gdzie w Krakowie Tomografia

1. Data: 2000-07-23 16:24:40

Temat: Gdzie w Krakowie Tomografia
Od: "home.pl" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o informację gdzie w Krakowie można skorzystać z Tomografu
komputerowego do badań mózgu
Pozdrawiam
Staszek

2. Data: 2000-07-25 18:03:56

Temat: Odp: Gdzie w Krakowie Tomografia
Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do nowo otwartego Ośrodka Szybkiej Diagnostyki przy Krakowskim
Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80. Osrodek
dysponuje tomografem wysokiej klasy (tomografia spiralna), rezonansem
jądrowym, angiografia cyfrową, nowoczesnym aparatem RTG ("AMBER") i
najnowocześniejszym aparatem usg

Zapraszam

Jerzy Zduleczny

Użytkownik home.pl <b...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c%Ee5.35604$p...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-08-25 10:04:35

Temat: Re: Gdzie w Krakowie Tomografia
Od: "damon" <d...@s...looz.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik home.pl <b...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c%Ee5.35604$p...@n...tpnet.pl...
> proszę o informację gdzie w Krakowie można skorzystać z Tomografu

A gdzie mozna zrobic tomografie i rezonans w Warszawie (bez skierowan itp.)?

--
damon

4. Data: 2000-08-25 10:47:44

Od: "Darek" <d...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

w centrum zdrowia dziecka, po godzinach, tzn na drugiej zmianie,

dar

przynajmniej jeszcze niedawno...

5. Data: 2000-08-25 13:43:44

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Darek <d...@a...com> wrote in message
> w centrum zdrowia dziecka, po godzinach, tzn na drugiej zmianie,
>
> dar

na rachunek czy płacąc w łapę ordynatorowi?
Jacek

6. Data: 2000-08-28 06:59:10

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> na rachunek czy płacąc w łapę ordynatorowi?
> Jacek

Na rachunek. Co w tym zlego ???

Piotr Zielinski

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

7. Data: 2000-08-28 09:26:36

Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zielinski napisał(a):

> Na rachunek. Co w tym zlego ???

A to już zależy kto kupił ten aparat, kto płaci za jego eksploatację i amortyzację.
Jeśli budżet państwa zapłacił a ktoś inny na nim zarabia pieniądze nie płacąc
inwestorowi za jego używanie to nie może to być uznane za sytuację zdrową.

Nie wiem jak jest w przypadku tego urządzenia.
Ale znana jest praktyka, gdzie kilku kolesiów w szpitalu zarabia grube pieniądze na
sprzęcie, który ja, podatnik kupiłem. Zwłaszcza wtedy gdy nie ponoszą oni kosztów
tego ustrojstwa.
Chyba sie zgodzisz?
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

8. Data: 2000-09-04 09:45:47

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli budżet państwa zapłacił a ktoś inny na nim zarabia
> pieniądze nie płacąc inwestorowi za jego używanie to nie może to
Budzet czesto nie placi nie placi za amortyzacje i eksploatacje - brakuje
klisz, przestoje z powodu braku regularnych przegladow itd. I nie placi
personelowi za prace po godzinach.

> Nie wiem jak jest w przypadku tego urządzenia.
> Ale znana jest praktyka, gdzie kilku kolesiów w szpitalu zarabia
> grube pieniądze na sprzęcie, który ja, podatnik kupiłem.
Chyba za bardzo uogolniasz. Zdrowie kosztuje - i kosztuje sprzet do
diagnostyki i leczenia.

Piotr Zielinski

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Miażdżyca - jak uniknąć?
po ilu dniach można wykryć wirus HIV we krwi?
Czy to juz KOKS, czy nie? Bic mlodszego brata?
Wzdecia
Dwunastnica - klopot