Samoopalacze

1. Data: 2002-12-11 18:12:52

Temat: Samoopalacze
Od: "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktos jakies specjalne sposoby, zeby samopalacz byl dobrze
rozprowadzony, zeby nie robily sie plamy itp? Mam ten z Avonu i zawsze
wygladam prawie jak krowka w latki:) Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2002-12-11 19:30:29

Temat: Re: Samoopalacze
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Czy ma ktos jakies specjalne sposoby, zeby samopalacz byl dobrze
> rozprowadzony, zeby nie robily sie plamy itp? Mam ten z Avonu i zawsze
> wygladam prawie jak krowka w latki:) Pozdrawiam. Jagusia

Mam! nawet 2
też się męczyłam z samoopalaczem avonu, aż w końcu się udało
Sposób 1 - na ręcznik
potrzebujesz: stary niepotrzebny recznik który jesteś skłonna wyrzucić
smarujesz sie samoopalaczem a potem intensywnie wycierasz ręcznikiem
sposób 2 - na balsam
potrzebujesz: miseczkę, łyżeczkę i 2-3 łyżeczki balsamu
mieszasz w miseczce balsam i samoopalacz w równych proporcjach i smarujesz
się tą mieszanką
jeżeli ktoś ma jeszcze inne sposoby to zapraszam do podzielenia się nimi -
chętnie poczytam
pozdrawiam
H.
www.avonwroclaw.prv.pl

1. Data: 2002-12-11 23:15:13

Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie trzeba żadnych sposobów, tylko przed posmarowaniem zrobić sobie peeling
całego ciała. Następnie równomiernie posmarować ciało, tak jak balsamem.
Pozdrawiam Kaśka.

1. Data: 2002-12-12 08:56:09

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katrarzyna" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nie trzeba żadnych sposobów, tylko przed posmarowaniem zrobić sobie
peeling
> całego ciała. Następnie równomiernie posmarować ciało, tak jak balsamem.
> Pozdrawiam Kaśka.

Tez tak myslalam dopoki nie kupilam tego badziewia z Avonu.

Ja doradzam zmiane samoopalacza.
:)

Kaska

1. Data: 2002-12-12 09:07:38

Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może masz rację, bo ja nigdy nie stosowałam samoopalaczy (wolę pójść na
solarium), mówię to co kosmetyczka mówiła na szkoleniach AVON.
Pozdrawiam Kaśka z Gryfina

krem zimowy z YR
solarium w rejonie Krowodrzy
depilacja