Samotnosc w internecie

1. Data: 2004-01-04 13:58:27

Temat: Samotnosc w internecie
Od: "CyberZeno" <c...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy wiecie gdzie moge w necie cos znalezc na ten temat?
Jaka literatura wyczerpie temat (autor i tytul ) ?
Dziekuje i Pozdrawiam

1. Data: 2004-01-04 14:34:06

Temat: Re: Samotnosc w internecie
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CyberZeno" <c...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy wiecie gdzie moge w necie cos znalezc na ten temat?
> Jaka literatura wyczerpie temat (autor i tytul ) ?
> Dziekuje i Pozdrawiam

Moze ksiazeczka pt. - Samotnosc w sieci, autorstwa Janusza Wisniewskiego.
Posiadam ja w swoim zbiorze. Zapiasana w formacie .pdf
jesli masz na nia ochote to daj znać

-NISIA-
gg: 3223171
s...@W...pl

1. Data: 2004-01-04 18:43:05

Od: " mema" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że żadna literatura nie wyczerpie tego tematu, dopóki będzie
istnieć samotnośc i Internet.
Ja proponuję zajrzeć na:
http://www.rider.edu/~suler/psycyber/psycyber.html
Jest jeszcze jakaś strona po angielsku nt. samotności i radzenia sobie z nią
(w ogóle)- z fragmentem dot. samotnosci w sieci- korzystałam z tego tekstu
przy pisaniu mojej pracy nt. kontaktów na czacie ( i w sieci w ogóle),
niestety, nie mogę znależć linków w kompie ani w notatkach. Na szczeście
istnieją wyszukiwarki.
powodzenia :)

mema

1. Data: 2004-01-04 18:55:01

Od: " mema" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam ten link, o którym wspomniałam w poprzednim poscie:
http://web.aces.uiuc.edu/loneliness/site_index.htm

jeśli chodzi o ksiażki sporo nt. Sieci znajdziesz w "Psychologia Internetu" P
Wallace.

1. Data: 2004-01-04 20:13:03

Od: Wojciech Włodarczyk <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Użytkownik "CyberZeno" <c...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czy wiecie gdzie moge w necie cos znalezc na ten temat?
> Jaka literatura wyczerpie temat (autor i tytul ) ?

Powiem tylko tyle, że moja samotnośc w internecie zaczyna się
wtedy gdy jeszcze mi sie nie chce spać a już na wszystkie
listy odpisałem.

(:->) Wojtek

1. Data: 2004-01-04 20:14:14

Od: Grzegorz 404 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bt9678$5cc$1@atlantis.news.tpi.pl> z dnia nie 4. stycznia 2004
14:58 CyberZeno c...@x...wp.pl napisał:

> Witam
> Czy wiecie gdzie moge w necie cos znalezc na ten temat?
> Jaka literatura wyczerpie temat (autor i tytul ) ?
> Dziekuje i Pozdrawiam

Zobacz http://www.joinson.com - strona Adama N. Joinsona, autora
"Understanding the Psychology of Internet Behaviour"
Jeżeli masz wejście na Science Direct (zazwyczaj przez biblioteki
uniwersyteckie) to możesz mieć ewentualnie dojście do "Computers in Human
Behavior".
--
My only regret in life is that I am not someone else - Woody Allen
Grzegorz 404 <mckenna at gazeta pl>

1. Data: 2004-01-05 13:41:35

Od: "CyberZeno" <c...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli nie stanowi to problemu to bylbym bardzo wdzieczny :-)
Pozdrawiam i dziekuje

1. Data: 2004-01-08 21:50:48

Od: "Sergius5" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Mema !
A masz moze własne przemyslenia na ten temat?
Ciekawy jestem co sądzisz o "czacie" tzn interesowało by mnie Twoje
własne zdanie a nie powtarzanie ocen psychologów i analiz struktor pschiki
ludzi "bawiących" sie na czacie. Pozdrawiam Sergius

sposoby uczenia sie ..... a raczej jak nie zapominac ...
Jezyk a motywacja
emocje
pomoc- problem w domu
Alla z zamku ...uprasza się