Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

11. Data: 2009-12-04 21:40:49

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hfbv8s$r1n$3@inews.gazeta.pl...

> Tak się wydaje tylko takim szujom jak ty, które zazdroszczą komuś polotu.
> MS

Ejże!
Nie wypada tak mówić do Kobiety.
Hamuluj, bo wydupisz.

12. Data: 2009-12-04 21:45:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Tak się wydaje tylko takim szujom jak ty, które zazdroszczą komuś polotu.

Gdyby ta grafomania nie była skierowana do Ciebie, też nazwałbyś to
grafomanią.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

--

Paulinka

13. Data: 2009-12-04 21:51:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> To prawda, tylko że ciebie lokalizowałoby to poza wszelką skalą.
> I lepiej nie kuś.

Ja nie piszę wierszy.

--

Paulinka

14. Data: 2009-12-04 21:52:49

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spierdalaj :-)
>
> yes, yes, yes! :-)

Chciałbyś Ciulu...... ;P

15. Data: 2009-12-04 21:57:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ja nie piszę wierszy.

Całe szczęście!

Qra

16. Data: 2009-12-04 22:00:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> Tak się wydaje tylko takim szujom jak ty, które zazdroszczą komuś
> polotu.

No cóż, ja piszę napędzana zachwytem czytelnika, a nie jakimiś aluzjami
do kiepskiej kondycji mojego umysłu tudzież wątpliwej jego trzeźwości.
Więc odsaturnuj się, pozerze :) Jak będziesz grzeczny to dam Ci polizać
przez szybkę.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

17. Data: 2009-12-04 22:17:59

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Tu wcale nie o wiersze chodzi, ale o coś, co jest raczej unikalne.
> Unikalna jest odwaga do pisania o emocjach, umiejętność tego pisania,
> odpowiedni dobór słów.

Już Ci nie przeszkadza tanie wino Izy?

> Ja tak nie potrafię i jednocześnie to mi się podoba, dlatego to doceniam.
> I tu wcale nie o mnie chodzi, ponieważ moja reakcja jest konsekwentna do
> reakcji na pozostałe wiersze Izy, które przecież mnie nie dotyczyły
> wcale. Myślisz, że gdybym chciał zdobyć sympatię Izy to miałbym jakiś
> problem? Wcale nie musiałbym się uciekać do żadnych pochlebstw.

Rzuciłbyś w jej kierunku swoje sztandarowe 'spierdalaj' i byłaby Twoja ? :>

> Jeśli potrafisz coś podobnego, to przecież także to docenię i każdy
> normalny człowiek. Nawet samą pracę, która została włożona.
> Chamstwo jedynie jest powszechne i tu nie ma co doceniać.

To nie jest chamstwo, to trzeźwa ocena faktów. A fakty są takie, że
popisy Izy to czysta i niczym nieskrępowana grafomania.

--

Paulinka

18. Data: 2009-12-04 22:19:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Całe szczęście!

Jak mnie ktoś wkurzy, to zacznę!

--

Paulinka

19. Data: 2009-12-04 22:26:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Jak mnie ktoś wkurzy, to zacznę!

Paulinko: wdech... wydech.... wdech...

Popatrz, taki piękny wieczór
Cisza, spokój,
Miła konwersacja, zero tłoku
I napięcia
Idą święta
Koniec skeczu.

Qra

20. Data: 2009-12-04 22:26:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 23:17:59 +0100, Paulinka napisał(a):

> A fakty są takie, że
> popisy Izy to czysta i niczym nieskrępowana grafomania.

Bardzo sympatyczna, bo jest jak niczym nieskrępowany śpiew człowieka
pewnego swojej wartości, nawet kiedy niekoniecznie akademicko śpiewa :-)
Takie inaczej wyrażone "możecie mi naskoczyć - mam ochotę, to śpiewam,
skoro mam gardło, jak cała milcząca reszta" :-)
--

Ikselka.

Re: Do Robakksa
TEJ,...