Sansevieria walcowata lub cylindryczna

1. Data: 2006-10-23 18:23:34

Temat: Sansevieria walcowata lub cylindryczna
Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś ma takie cudo jak w temacie? Dziś nabyłam w sklepie tylko nie
bardzo wiem jak mam z tą rośliną postępować, bo prawie nigdzie nie ma nic na
jej temat.
podsyłam linka gdzie można zobaczyć to cudo - jest to drugie zdjęcie na tej
stronie. fot. nr 2.
http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1747

najbardziej interesuje mnie jak się rozmnaża i jakie musi mieć warunki do
dobrego wzrostu.

Mam zwykłą sansevierię tzw. wężownicę i ona jest bezproblemowa - więc
zastanawiam się jak jest w tym przypadku.

będę wdzięczna za pomoc.
Karolina