Jaka to roślina (tylko Wrocław)

1. Data: 2006-10-23 20:21:02

Temat: Jaka to roślina (tylko Wrocław)
Od: "kkk" <...@...oj> szukaj wiadomości tego autora

Jaka to roślina zarasta rondo przed stadionem olimpijskim i gdzie można ją
kupić lub coś podobnego.

Karol

2. Data: 2006-10-24 06:01:17

Temat: Re: Jaka to roślina (tylko Wrocław)
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kkk" <...@...oj> wrote in news:ehj8d2$3pq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Jaka to roślina zarasta rondo przed stadionem olimpijskim i gdzie
> można ją kupić lub coś podobnego.

Z tego co pamietam to chyba jest Juniperus x pfitzeriana. Jako zyjaca po
drugiej stronie Grunwaldu teraz sie sprawdzac nie wybiore :-D
Kupic mozna w prawie kazdej szkolce, chociaz ostatnio deko wypadl z lask -
wg szkolkarzy za szybko i za duzy rosnie, a to podobniez niemodne...
Pozdrowienia - Ewa

3. Data: 2006-10-31 20:59:48

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupic mozna w prawie kazdej szkolce, chociaz ostatnio deko wypadl z lask -
> wg szkolkarzy za szybko i za duzy rosnie, a to podobniez niemodne...

Popieram Ewę, lepiej się jeszcze w moja strone nie wybierać . Ten Juniperus
jest faktycznie olbrzymi , ale i rosnie tam juz wiele lat.
A dziwisz sie ,ze wypadł z łask? Niewiele jest ogrodów ,gdzie by znalazł dla
siebie tyle miejsca , jak na tym rondzie.

Pozdrawiam , Elzbieta

Sansevieria walcowata lub cylindryczna
Newbiscus
jaka to odmiana thui ???