szeflera

1. Data: 2006-10-24 05:19:55

Temat: szeflera
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest młoda - ma ok. 0,5 m
Od jakiegoś czasu opadają jej liście, juz przestałam podlewać, bo pomyślałam
,ze to z nadmiaru wilgoci. Czy można ją jakoś ratować?

basia

2. Data: 2006-10-24 07:41:47

Temat: Re: szeflera
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest młoda - ma ok. 0,5 m
> Od jakiegoś czasu opadają jej liście, juz przestałam podlewać, bo
> pomyślałam
> ,ze to z nadmiaru wilgoci. Czy można ją jakoś ratować?

Zaczyna się okres grzewczy i niektóre rośliny zaczynają tak reagować ,
żółknięciem i opadaniem liści.
Zwiększ wilgotność powietrza w pomieszczeniu , odsuń roślinę od kaloryfera.

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2006-10-24 14:52:28

Od: "suby" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szeflera nie lubi przeciągów, gubi wtedy dolne liście, może to jest
przyczyną opadania u Twojej roślinki liści
Suby

Jaka to roślina (tylko Wrocław)
Sansevieria walcowata lub cylindryczna
Newbiscus