Satynowe krany do filtrowanej wody ?

1. Data: 2002-07-15 13:25:59

Temat: Satynowe krany do filtrowanej wody ?
Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam pytanie : czy ktos z Was widzial moze gdzies w sprzedazy krany (wylewki)
cienkie, takie jakie montowane sa przy zestawach filtrujacych. Mam satynowy
zlewozmywak, baterie glowna i chce teraz kupic zestaw odwroconej osmozy, ale
oferowane w zestawach krany sa tylko i wylacznie chromowane.
Z gory dziekuje za pomoc

i pozdrawiam - Piotr (scuba)

1. Data: 2002-07-15 15:57:01

Temat: Re: Satynowe krany do filtrowanej wody ?
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zlewozmywak, baterie glowna i chce teraz kupic zestaw odwroconej osmozy,

Polecam najtaniej:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6377026
przejzyj także inne moje aukcje - jest jedna wylewka, jest to wylewka
standardowa.

> ale oferowane w zestawach krany sa tylko i wylacznie chromowane.
> Z gory dziekuje za pomoc

Zdjęcia oferowanych modeli wylewek przeslę na priv.
Pozdr.
JACek

Na wakacje
Odp: krany, satyna