Schodzi skóra wokół nosa i na policzkach , czy to od kota?

1. Data: 2005-10-26 12:09:25

Temat: Schodzi skóra wokół nosa i na policzkach , czy to od kota?
Od: "faster" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Schodzi mi skóra wokół nosa i na policzkach i pod oczami, czy to może być
zaraźliwe od kota? Trochę swędzi.
A może coś innego, co to za choroba ?
Był tu już podobny wątek jakiś czas temu ale nie mogę go znaleźć.

2. Data: 2005-10-26 16:30:35

Od: Morgentau <m...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

faster pięknego dnia 26.10.2005 14:09 napisał(a):
> Schodzi mi skóra wokół nosa i na policzkach i pod oczami, czy to może być
> zaraźliwe od kota? Trochę swędzi.
> A może coś innego, co to za choroba ?

Wybierz się do dermatologa, na odleglość trudno coś więcej doradzić.

--
Pozdrowienia, MorgenTau
[aqq: 124895] [gg: 1832817] [icq: 345347435]

3. Data: 2005-10-26 17:48:29

Od: "faster" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybierz się do dermatologa, na odleglość trudno coś więcej doradzić.
Dermatolog za 3-4 miesiące

4. Data: 2005-10-27 08:02:29

Temat: Może ktoś jednak wie ?
Od: "faster" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora