gastroskopia

1. Data: 2005-10-26 09:34:52

Temat: gastroskopia
Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mi proszę, czy robić sobie gastroskopię, czy nie.
Około 10 lat temu miałm stwierdzone liczne nadżerki na żołądku, jakiś czas
później bakterie H.p. Przez cały ten czas od czasu do czasu brałam rózne
lekarstwa dla złagodzenia swoich dolegliwości (gdy się nasilały - co kilka
lat). Teraz w przeciągu 0,5 roku wzięłam 2 rózne lekarstwa i lekarz
stwierdził, że jak nie przejdzie to pasuje zrobić gastroskopię, bo dawno nie
miałam robionej (ponad 6 lat temu była ostania gastroskopia). I mi nie
przeszło. Z tym że te dolegliwości nie są aż tak straszne. Ale z drugiej
strony planuję ciążę, więc nie chciałabym się wpakować w jakieś dodatkowe
stresy. Co Wy na to?
M.

2. Data: 2005-10-26 10:25:32

Temat: Re: gastroskopia
Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ata napisał:

> strony planuję ciążę, więc nie chciałabym się wpakować w jakieś dodatkowe
> stresy. Co Wy na to?
> M.

tym bardziej postaraj się wyleczyć z w miarę wszystkich dolegliwości.
Z pewnością słyszałaś już, że wrzody (nadżerki) leczy się jednym
antybiotykiem.
Myślę, że to dobry pomysł aby się przebadać,
sama wiesz, że nie jest to takie straszne jak to malują :)

--
pozdrawiam,
Kasia

3. Data: 2005-10-26 12:55:10

Od: madi <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Ja miałam juz nadżerki 4 razy i trzykrotną gastroskopię. Zażywałam
Ranigast ten mocniejszy. Mnie pomógł.
Jak miałam nadżerki pierwszy raz to był stan najmocniejszy ale nie
pamietam co wtedy brałam bo to było b. dawno temu.
Życzę zdrowia i spokojnego trybu życia bo to najważniejsze.

test okulistyczny
Złamany bark - prosze o pomoc
Badania krwi a rak
gronkowiec w oku niemowlęcia