Sernik z brzoskwiniami

1. Data: 2004-08-19 14:23:26

Temat: Sernik z brzoskwiniami
Od: Kaktus <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potzebuje przepis na sernik z brzoskwiniami a kiepski jestem w ciastach
pomozecie ???

1. Data: 2004-08-19 14:33:43

Temat: Re: Sernik z brzoskwiniami
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Kaktus wrote:
> Potzebuje przepis na sernik z brzoskwiniami a kiepski jestem w ciastach
> pomozecie ???

Sto tysiecy razy temat walkowany na grupie... Tutaj masz link to
przepisu, z ktorego korzystam, pyszny, puszysty i inne ochy i achy:
http://groups.google.pl/groups?q=sernik+brzoskwiniam
i+author:macabresca%40poczta.onet.pl&hl=pl&lr=&ie=UT
F-8&selm=1071602021.22963.13.camel%40cosmos&rnum=2

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-19 14:45:04

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kaktus" <K...@o...pl> napisal w wiadomosci
> Potzebuje przepis na sernik z brzoskwiniami a kiepski jestem w ciastach
> pomozecie ???

Ja robie od lat wedlug ponizszego przepisu, goscie zawsze sa zachwyceni:
http://glinki.com/?l=8z6unf

Poelcam i pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-19 15:08:29

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potzebuje przepis na sernik z brzoskwiniami a kiepski jestem w ciastach
> pomozecie ???

Moze cos takiego?
Skladniki:
- 2 szklanki maki,
- 2 lyzki cukru,
- 5 zóltek,
- 3 plaskie lyzeczki proszku do pieczenia,
- 1 margaryna "Kasia".
Z podanych skladników zarobic ciasto i podzielic na dwie czesci jedna
wylozyc na blache, a druga zmrozic w zamrazalniku.

- 2 kostki twarogu (1/2kg),
- 1 cale jajko,
- 1 budyn smietankowy,
- 1/2 szklanki cukru,
- 1/2 kostki masla (moze byc "Kasia"),
- 1 duza puszka brzoskwin.

Jak przyrzadzic?
Wszystko (oprócz owoców) zmiksowac. Mase serowa wylozyc na ciasto. Na ser
poukladac pokrojone brzoskwinie. Z bialek ubic piane z jedna szklanka cukru
i wylozyc na owoce. Na piane scieramy na grubej tarce zamarzniete ciasto.
Pieczemy okolo godziny w srednio nagrzanym piekarniku. Smacznego!

1. Data: 2004-08-19 15:11:22

Od: Kaktus <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka wrote:

> Uzytkownik "Kaktus" <K...@o...pl> napisal w wiadomosci

> Ja robie od lat wedlug ponizszego przepisu, goscie zawsze sa zachwyceni:
> [...]

Dziekuje za wskazowki :)

1. Data: 2004-08-19 15:11:36

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam jeszcze cos takiego :)
Sernik z brzoskwiniami

Skladniki
Spód: 2 szklanki maki, pól szklanki cukru pudru, 3 zóltka, pól kostki
margaryny, 3 lyzki smietany, lyzeczka proszku do pieczenia; 5 swiezych
brzoskwin lub 10 polówek brzoskwin z puszki, 20-25 dag rodzynek.
Masa serowa: 50 dag sera, 5 jaj, niepelna szklanka cukru, cukier waniliowy,
lyzka maki ziemniaczanej
Masa kokosowa: 20 dag wiórków kokosowych, pól kostki margaryny, pól szklanki
cukru

Sposób przyrzadzania
Spód: Z podanych skladników zagniesc ciasto, rozlozyc je pólcentymetrowa
warstwa w duzej formie. Na ciescie ulozyc brzoskwinie pokrojone w cwiartki i
posypac je sparzonymi rodzynkami.
Masa serowa: Zóltka utrzec z cukrem, nastepnie wymieszac z dwukrotnie
zmielonym serem, cukrem waniliowym, maka, ana koncu - z piana zbialek. Mase
serowa rozlozyc na owocach.
Masa kokosowa: Margaryne utrzec z cukrem na puch i, dalej ucierajac, wsypac
wiórki. Nastepnie równomiernie rozlozyc mase kokosowa na warstwie sera i
lekko ugniesc reka, aby sie nie kruszyla po upieczeniu. Piec 60 min w
temperaturze 200°C. Po 20-30 min przykryc ciasto folia aluminiowa, aby
wierzch sie nie spalil. 100 g - 245 kcal.

1. Data: 2004-08-21 20:58:30

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Ja robie od lat wedlug ponizszego przepisu, goscie zawsze sa zachwyceni:
> http://glinki.com/?l=8z6unf

Właśnie zrobiłam wg tego przepisu sernik i... niestety poniosłam sromotną
klęskę. Góra (piana z kruszonką) mi się spaliła a masa serowa jeszcze
surowa. Obawiałam się takiego efektu, ale w przepisie nie było napisane,
żeby wcześniej zapiec sam ser do zgęstnienia, a nie chciałam robić tego na
własną rękę, bo z drugiej strony bałam się, żeby opadł, gdybym wyjęła go z
piekarnika w celu wyłożenia piany. Zaufałam i bach. Szkoda mi tej roboty, a
wszystko szło tak pięknie ;-(.
Ja Ty to robisz, że się nie pali góra?
Ewa, już planująca zakupy w cukierni dla jutrzejszych gości ;-(.

1. Data: 2004-08-21 21:30:17

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja Ty to robisz, że się nie pali góra?

Nigdy nie mialam z tym sernikiem problemu, mimo ze wczesniej nie zapiekalam.
W moim piekarniku grzanie jest od dolu, wiec raczej jest ryzyko przypalenia
zanim sie gora upiecze, ale przy odpowiednim ustawieniu temperatury ciasto
wychodzi elegancko.

Przykro mi, ze Ci nie wyszlo, ale zapewniam Cie, ze mnostwo osob robilo wg
tego przepisu bez zadnych problemow. Moze pieklas w zbyt wysokiej
temperaturze?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-21 22:12:25

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W moim piekarniku grzanie jest od dolu, wiec raczej jest ryzyko
przypalenia
> zanim sie gora upiecze, ale przy odpowiednim ustawieniu temperatury ciasto
> wychodzi elegancko.

No tak, u mnie jest grzanie od góry :-(.

> Przykro mi, ze Ci nie wyszlo, ale zapewniam Cie, ze mnostwo osob robilo wg
> tego przepisu bez zadnych problemow. Moze pieklas w zbyt wysokiej
> temperaturze?

Piekłam w 180st., przynajmniej tak nastawiłam, a jaka temperatura naprawdę
była, to nie wiem. Postanowiłam spróbować jeszcze raz, ale dopiero w
poniedziałek, bo wtedy dopiero kupię świeże jaj i ser ;-). Najpierw ser
zapiekę ;-).
Dobrej nocki.
Ewa

vera italia - polecam