Serowa wspaniała zupa - przepis

1. Data: 2002-10-28 10:53:59

Temat: Serowa wspaniała zupa - przepis
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis umieściłam wcześniej, ponownie powtarzam - wart porzucenia
wszystkich diet i spróbowania zup dla tych co ich nie lubią :

Ostatnio zrobiłam pyszną zupę. Nawet garnek został dokładnie przez moje
dzieci nie lubiące zup wyskrobany i "wylizany"
Ponizej podaję przepis :
Uwaga : ( ja robiłam z pół porcji i wystarczyło dla 7 osób z dokładką
podawana w małych miseczkach)

1.2 kg miesa mielonego szynki lub chudej łopatki wieprzowej,
2 serki topione Hochland śmietankowe,
2 serki topione Hochland ziołowe,
por,
4 średnie cebule,
woda,
1 śmietana wg mnie wystarcza 12 %
przyprawy, sól, pieprz, vegeta lub warzywa (marchew, pietrucha i seler -
później wyjęte i zużyte do sałatki lub na jakiś inny zbożny cel )
Mięso zmielone zalewamy wodą, dodajemy ew. jeśli ktoś używa warzyw
gotujemy tak ok. 15 min ( od punktu zasyczenia) w szybkowarze. Ja
robiłam zupke bez warzyw, tylko z vegetą i wyszła znakomita a
zaoszczędza się czas poświęcony na ich obieranie. Otwieramy szybkowar
czywiście po wypuszczeniu pary - bezpiecznie, stawiamy z powrotem na
kuchnie i czynimy dalsze działania. Dodajemy do gotującej się cały czas
zupy cebulkę posiekana drobno i zeszkloną na oleju, potem zeszklony
pocięty w paseczki por, Następnie dodajemy do cały czas gotującej się
zupy pokrojone w plasterki serki łyżką drewnnianą je troche rozcierając
w zupie, a na końcu śmietanę wymieszaną z odlaną wcześniej zupką w
ilości 1/2 szkl. - coby nam sie nie zważyła, pzryprawiamy do smaku i
zupka gotowa.
Podajemy z pieczywem lub z grzankami
SMACZENGO w te chlodne i wilgotne popołudnia.
Może zupka przyda się na wszystkich świętych - coby się rozgrzać i
dobrze posilić.
Z pozdrowieniami Aniab

1. Data: 2002-10-28 12:38:52

Temat: Re: Serowa wspania&sup3;a zupa - przepis
Od: b...@w...pl (MiKa) szukaj wiadomości tego autora

aniab wrote: Od samego czytania leci slinka...
Wyprobuje z pewnoscia. Ale musze wtracic trzy grosze.
Ja do wielu zup (jarzynowych, grzybowych) dodaje serki
topione. Szczegolnie gdy zdarzy sie zapomniec w
sklepie o smietanie. Ale nie tylko. Dodaja zupom
"glebi". Szczegolnie zyskuje pieczarkowa z serkiem
pieczarkowym.
pozdrawiam
MiKa

> [...]

> Podajemy z pieczywem lub z grzankami
> SMACZENGO w te chlodne i wilgotne popołudnia.
> Może zupka przyda się na wszystkich świętych - coby się

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-10-28 14:06:41

Temat: Re: Serowa wspaniała zupa - przepis
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> SMACZENGO w te chlodne i wilgotne popołudnia.
> Może zupka przyda się na wszystkich świętych - coby się rozgrzać i

Cześć!
Aniu, ja tę zupę gotuję na wywarze z mięsa lub jarzyn, a jak jest gotowa, to
dodaję pokrojoną w drobną kosteczkę szynkę albo groszek ptysiowy.
Taka wariacja na temat zupki- ale jest pyszna, przyznaję...

Pozdrawiam- Gosia

1. Data: 2002-10-29 09:02:14

Od: "Marysia" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

TA ZUPA, UGOTOWANA PRZEZ MOJEGO SLUBNEGO, JEST PO PROSTU GENIALNA! JEDLISMY
JĄ NA SOBOTNI OBIADEK I POTEM RESZTKI DO NIEDZIELNEGO OBIADKU.
RZECZYWISCIE, NAWET NASZE ROZPUSZCZONE STARSZE DZIECKO ZJADLO Z CHĘCIĄ :-)))

--
Marysia (Ania 6,5 roku, Filip 9 mies.)
Gdańsk

1. Data: 2002-10-29 16:47:31

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
przepis wygląda bardzo smaaaacznie, ale mam pytanko dotyczące fragmentu
następującego:

> 2 serki topione Hochland śmietankowe,
> 2 serki topione Hochland ziołowe,

te serki to mają być takie w rożkach? czy takie większe porcje (z wyglądu
jak baton to wygląda)?
Rany, ciekawa jestem czy będziesz wiedziała o co mi chodzi, bo coś się dziś
wysłowić nie mogę:-))))

Pozdr.
Monika & chyba Julka (~25-02-2003)

1. Data: 2002-10-30 09:01:23

Od: zbyszek <z...@n...poczta.pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> te serki to mają być takie w rożkach? czy takie większe porcje (z wyglądu
> jak baton to wygląda)?
Oczywiście, ze Cie zrozumiałam.
Serki mają byc 100g w "batonikach", i owiniete w sreberko z papierkiem.
Powodzenia i smacznego
Ania B

"A świstak siedzi i zawija w sreberka"

1. Data: 2002-10-30 09:03:02

Od: zbyszek <z...@n...poczta.pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszek napisał(a): - przepraszam to bylam ja Aniab nie zmieniłam
profilu

1. Data: 2002-10-30 09:05:05

Od: aniab <a...@n...poczta.pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
profilu

> Oczywiście, ze Cie zrozumiałam.
> Serki mają byc 100g w "batonikach", i owiniete w sreberko z papierkiem.

Ania B

1. Data: 2002-11-29 11:46:54

Od: "Ewa K." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZUPA SEROWA
[...]
oczywiście po wypuszczeniu pary - bezpiecznie, stawiamy z powrotem na

Przepis na drozdzowke
kuchenka gazowa
link wedliniarski...
szalwia