Serum regenerujące na noc - AVON

1. Data: 2004-03-15 14:15:03

Temat: Serum regenerujące na noc - AVON
Od: "Ania H-K" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich pięknie.
Ponieważ w obecnej kampanii AVON jest w promocji serum regenerujące na noc
(Advanced Night Support), a podczytując od czasu do czasu grupę jestem pod
wrażeniem wiedzy Szanownych Grupowiczek, chciałabym zapytać, czy jest to
produkt warty skorzystania z promocji :-)?
Pozdrawiam,
Ania, trzydziestolatka "za 5 minut"

1. Data: 2004-03-16 12:28:24

Temat: Re: Serum regenerujące na noc - AVON
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania H-K" <g...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wrażeniem wiedzy Szanownych Grupowiczek, chciałabym zapytać, czy jest to
> produkt warty skorzystania z promocji :-)?

Ja uzywam tego serum od jakiegos czasu i moge o nim napisac ze:
- ladnie nawilza skore - stosuje go zawsze pod krem na noc,
- ozywia skore, rano wyglada zdrowo, nie jest szara tylko taka rozowa,
wygladzona i promienna,
- po imprezie calonocnej, czy nieprzespanej nocy z innych powodow buzia i
tak wyglada ladnie i swiezo.
Serum mozna stosowac jako kuracje na wiosne - czyli codziennie na noc, a ja
akurat stosuje go zazwyczaj co 3 dzien, na przemian z Lysanel Active i
mieszanka witaminy E w plynie z kremem, oraz doraznie po wszelakich
hulankach calonocnych ;)Polecam ten produkt, ja napewno bede go stosowac.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-16 22:38:13

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania H-K" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam
to zalezy jaka masz cere jesli tlusta to jest bardzo oki ale jesli sucha
to nie bardzo chyba ze na to jeszcze jakis krem .Wogole forma zelu naogol
nie jest odpowiuedznia dla suchej i odwodnionej cery
pozdrawiam nijka

1. Data: 2004-03-21 01:13:50

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Mar 2004 15:15:03 +0100, "Ania H-K" <g...@f...pl>
wrote:

> [...]
>wrażeniem wiedzy Szanownych Grupowiczek, chciałabym zapytać, czy jest to
>produkt warty skorzystania z promocji :-)?

Nie chcę nikogo namawiać ale słyszałam pochlebne opinnie no i moja
własna,/ sama jestem konsultantką avon i wiele produktów tej firmy już
używałam i szczerze mogę polecić/ nie będę sie powtarzać co do
działania serum bo o tym mówiono wcześniej zaznaczę tylko, że jest to
coś w rodzaju koncentratu witamin i składników odżywczych a nie krem w
czystej postaci tzn. nie tyle nawilża co głównie odżywia, regeneruje,
poprawia kondycje i koloryt skóry dlatego koniecznie przy cerze suchej
i nie tylko należy używać dodatkowo kremu /może być to np.krem głęboko
nawilżający na noc z serii avon solutions - zaletą jest to że
wszystkie kosmetyki avon są biozgodne czyli połączenie ich nie
powoduje np."ważenia sie" ich na skórze\.

Justyna

1. Data: 2004-03-21 11:17:52

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
a propo serum to niestety u mnie zupoelnie nie zdal egazminu powodowal
taki dyskomfort ze oddalam go kolezance z tlusta cera i ona sobie bardzo
chwali.Ja niestety przy skorze bardzo suchej i uzywajac na niego innego
kremu nie moglam stosowac zreszta moje kolezanki o podobnej skorze do mnie
tez podobnie reagowaly:(Wiec polecam go osobom z cera normalna i tlusta
pozdrawiam Nika

1. Data: 2004-03-21 13:34:38

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie jestem po dwukrotnym uzyciu owego serum i co napewno moge
stwierdzić, to jego wadą jest taka lepkosc pozostajaca na skórze, a tego nie
lubie. Co do działania, to chyba faktycznie dobrze odżywia i poprawia cerę,
zapach tez całkiem całkiem. Pełniejsze efekty określę później, po wiekszej
ilosci zastosowań. Tylko ta lepkosc mnie irytuje, podobnie jak w serum
błyskawicznie liftingujacym z Avonu - Virtual Lift, którego nie byłam w stanie
zuzyć z jego przeznaczeniem - pod makijaż to juz w ogóle sie nie nadawał!!
Smarowałam sobie nim uda, zeby go zuzyć...przynajmniej je troche ujedrnił.
BTW, duzo lepsze jest serum ujedrniajace Skin Structures albo Emergency Face
lift na noc z Oriflame - fakt, ze duzo drozsze, ale po zuzyciu tylko próbki od
razu widziałam efekt!!
Pozdrawiam, Lea

1. Data: 2004-03-21 21:46:45

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo za wszystkie opinie.
Ania.

Gdzie najlepiej kupic?
abs czy step??
Balsam do ciała
zmeczone oczka
ulotka na zakup bielizny w Claudii-czy to podpucha