kremy z filtrami

1. Data: 2004-03-16 09:33:08

Temat: kremy z filtrami
Od: "monia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie!
Szukam dobrych kremów z filtrami, co najmniej 15 lub więcej(na lato
przynajmniej 30). Mam 27 lat, moja cera jest raczej mieszana w stronę
normalnej. Nie lubię tłustych konsystencji, ale lubię czuć krem na skórze
inaczej wydaje mi się nie nawilżona. Czekam na porady.

1. Data: 2004-03-16 09:41:54

Temat: Re: kremy z filtrami
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/16/04 10:33 AM, monia wrote: :

> [...]
> normalnej. Nie lubię tłustych konsystencji, ale lubię czuć krem na skórze
> inaczej wydaje mi się nie nawilżona. Czekam na porady.

RTFFAQ. Pt. 2.

Pozdrawiam uczynnie,
Karola

1. Data: 2004-03-16 12:31:35

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monia" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> normalnej. Nie lubię tłustych konsystencji, ale lubię czuć krem na skórze
> inaczej wydaje mi się nie nawilżona. Czekam na porady.

Polecam krem dotleniajacy Avon z serii Anew, ma filtry UVB SPF 15 oraz UVA.
Nie jest tlusty ale taz nie wsiaka w skore calkowicie. Ladnie nawilza i
ozywia skore. Mi pasuje.
Pozdrawiam
Joasia

Serum regenerujące na noc - AVON