tusz Bielendy

1. Data: 2004-03-16 17:25:51

Temat: tusz Bielendy
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy wiecie gdzie w Warszawie można kupić taki właśnie tusz? Nigdzie nie
widziałam kolorówki tej firmy, a wiem że mają bardzo dobry tusz.

1. Data: 2004-03-16 18:40:52

Temat: Re: tusz Bielendy
Od: "teia" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy wiecie gdzie w Warszawie można kupić taki właśnie tusz? Nigdzie nie
> widziałam kolorówki tej firmy, a wiem że mają bardzo dobry tusz.

a w szczecinie???tez probowalam sie dowiedziec ale nikt nie wie....:(

1. Data: 2004-03-16 18:45:39

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co on taki popularny?
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2004-03-16 20:54:06

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2004 18:25:51 +0100, "Aede" <a...@w...pl> napisał(a):

>Witam!
>Czy wiecie gdzie w Warszawie można kupić taki właśnie tusz? Nigdzie nie
>widziałam kolorówki tej firmy, a wiem że mają bardzo dobry tusz.

Hale Banacha, stoisko z kosmetykami. Swój kupiłam tam jakiś rok temu,
a przed kilkoma tygodniami odwiedziłam i widziałam, że mają :)

Ale czy on taki dobry, to nie wiem... Na rzęsach wygląda nieźle, ale -
mimo że mało używany - robi wrażenie, jakby wylewał mi się z
buteleczki. Szczoteczka jest tak oblepiona tuszem, że nie da się nią
umalować, a trzymam opakowanie pionowo...

Pozdrawiam, Carrie
--
[...] iloraz inteligencji tłumu równy jest IQ najgłupszego jego przedstawiciela
podzielonemu przez liczbę uczestników.

1. Data: 2004-03-16 20:59:15

Od: "teia" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości