abs czy step??

1. Data: 2004-03-15 14:42:51

Temat: abs czy step??
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zbliża się wiosna i pomyślałam, że może by się zapisać na jakieś ćwiczenia.
Czy któraś z Was, uzytkowniczki , chodziła i na step i na ABS? Chciałabym
wzmocnić wszystkie mięśnie, ale z drugiej strony bardzo zależy mi na
pośladkach i brzuchu. Czekam na Wasze opinie
Dzieki

1. Data: 2004-03-23 09:44:22

Temat: Re: abs czy step??
Od: "Gośka" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba chodziło Ci o abt? a na pytanie czy step czy abt, to zdecydowanie
jeśli chodzi o pośladki, nogi i brzuch polecam abt!

Kasia

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzmocnić wszystkie mięśnie, ale z drugiej strony bardzo zależy mi na
> pośladkach i brzuchu. Czekam na Wasze opinie

Balsam do ciała
zmeczone oczka
ulotka na zakup bielizny w Claudii-czy to podpucha
Re: ulotka na zakup bielizny w Claudii-czy to podpucha
Enovoum C4 light vs. Avene Opt. UV