Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))

91. Data: 2011-01-21 17:39:54

Temat: Re: Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 18:06:19 +0100, Itzá napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> =
> Czyli o co konkretnie ?

O zaufanie człowieka wobec Boga.
Człowiek nie zaufał Bogu. Otrzymana od Boga autonomia mu na to pozwoliła i
do tego nie zmuszała.

92. Data: 2011-01-21 17:40:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 18:32, Itzá <g...@i...Mo.rus> wrote:

> J. Rzym

Drogi Itza - jestes pewny, ze wszyscy wiedza
o co Ci chodzi z tym Rzymem?

?

93. Data: 2011-01-21 17:41:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 11:08:21 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> Wymysl, a nie slowa
> biblii.

Słowa Biblii są dla takich jak Ty - aby sie ich mogli z radością czepiać
3-)

94. Data: 2011-01-21 17:41:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 18:08:32 +0100, Itzá napisał(a):

> -@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> =
> A na czym konkretnie ten sakrament polega ?
> :o/

Na dostępności dla każdego.

95. Data: 2011-01-21 17:41:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 11:08:50 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "Itzá" <g...@i...Mo.rus> wrote in message

> widze.....
> i.

...ciemność :-)

96. Data: 2011-01-21 17:42:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 11:19:32 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "Itzá" <g...@i...Mo.rus> wrote in message

> KK

333333-)

97. Data: 2011-01-21 17:43:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 11:29:06 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273

> [...]
> mocniej w szerszym opisie dzieła stworzenia, jaki zamieszczony jest w drugim
> rozdziale Księgi Genesis. Czytamy tam, iż Bóg uczynił kobietę jako
> odpowiednią pomoc dla mężczyzny, gdyż źle mu było, gdy był sam (1 Moj.
> 2:18.21-22). Gdy Pan przyprowadził kobietę do Adama, ten pełen zachwytu nad
> Bożym darem, przyjął ją jako kość ze swych kości i ciało ze swego ciała, i
> nazwał ją mężatką. Tak rozpoczął się pierwszy w historii ludzkości związek
> między mężczyzną a kobietą. Związek aprobowany, ba, wręcz zainicjowany przez

To moje!
3-)

98. Data: 2011-01-21 17:43:34

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słowa Biblii są dla takich jak Ty - aby sie ich mogli z radością czepiać
> 3-)

to, ze nie czytasz biblii i malo na jej temat wiesz to nie moja wina...
szkoda tylko, ze pleciesz takie bzdury w oparciu o zrodlo, ktorego nie
znasz.
i.

99. Data: 2011-01-21 17:44:34

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ciemność :-)

w twoich postach- wylacznie.

i.

100. Data: 2011-01-21 17:45:47

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dostępności dla każdego.

a wiec hulaj dusza, bez kontusza!!!!!!!!!! ;)))

i.

EUREKA !
DROGI PERUWIANSKIE
O jaka ładna modlitwa.