Shaggy!

1. Data: 2002-09-22 10:27:29

Temat: Re: Shaggy!
Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...shaggy...]

słyszałem jakiś czas temu w nieco innej wersji

gra w kanapke

robi się kanapkę i zamiast kubka kładzie na środku
ostatni zjada

smacznego

zrozumiałem jako żart a nie autentyczną grę

bo na widok kilku facetów próbujących dojść odechciało by mi się wszystkiego

a na myśl o zjedzeniu zwróciłbym zawartość żołądka a następnie stracił
przytomność

pozdrawiam
PaLFiasty

1. Data: 2002-09-22 10:46:11

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Sep 2002 12:26:14 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
wrote:

>to jest niezle ;-)
>tylko nie wiadomo czy rownie latwo znalezc chetnych obojga plci ;-)

Jest na to sposób. Przegrywający następnym razem wchodzi pod stół
;-))))

--
Amnesiac

1. Data: 2002-09-22 10:50:18

Od: "+o_c@sh" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Jest na to sposób. Przegrywający następnym razem wchodzi pod stół
> ;-))))

Heheh.. tak ale gdzie sie wtedy podzieje nasza Lodzia Dobuziewicz ;)

Pozdrawiam
to_cash

1. Data: 2002-09-22 10:55:58

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Sep 2002 12:27:29 +0200, "PaLF" <P...@i...pl> wrote:

>a na myśl o zjedzeniu zwróciłbym zawartość żołądka a następnie stracił
>przytomność

No, ale patrząc na zjawisko z nieco_naukowego punktu widzenia, to
właśnie o to idzie. Cały dowcip polega na ekstremalności wyczynu.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-09-22 10:57:15

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Heheheheh! Nie no, widok musi być przezabawny. Siedmiu facetów chce dojść
> jak najszybciej... a jakie miny muszą mieć... zauważ że ten post omijają
> kobiety :) One mają ten odruch :)

Wymiotny ?

Vesemirku ;)
Czy coś ciężkiego zbyt nie upadło ostatnio na Twą mądrą główkę ?
A może to przez niedobór jakiegoś ważnego składnika życiowego ?
Na przykład miłości lub przyjaźni ?

E.;)

1. Data: 2002-09-22 11:15:45

Od: "spider" <s...@l...lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <d...@w...pl

> NOooo! Klasa lekcyjna, park miejski, poczekalnia u lekarza,
> parking przed marketem...
> Pzdr. Dorota

Myslalem o bardziej nietypowych, takie, ktore wrecz odpychaja, przez co
rozgrywka bylaby niezwykle trudna. Nie bede przytaczal przykladow bo
wezmiecie mnie za swira ;-)

--
spider.
s...@l...lo.pl

1. Data: 2002-09-22 11:17:54

Od: "spider" <s...@l...lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vesemir <m...@s...pl>
> a jakie miny muszą mieć... zauważ że ten post omijają
> kobiety :) One mają ten odruch :)

Kobiety tez maja swoje gry, ale do nich sie nie przyznaja :-)

--
spider.
s...@l...lo.pl

1. Data: 2002-09-22 11:20:23

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amk7lg$4qv$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Wymiotny ?

Może i być wymiotny...

> Vesemirku ;)
> Czy coś ciężkiego zbyt nie upadło ostatnio na Twą mądrą główkę ?
> A może to przez niedobór jakiegoś ważnego składnika życiowego ?
> Na przykład miłości lub przyjaźni ?

Hmmm...
Bawię się w twardziela Ewciu...
Jestem ten tego... no... nauczycielem rozsądku... Gdy ktoś coś traci i traci
to z własnej winy i ma tego świadomość, to bardziej ceni to dobro, a gdy je
odzyskuje bardziej o nie dba. Teraz zamjuję się nauką.
A co do tego czy mi coś padło...
Tak Evciu padło, mówię to z pełną odpowiedzialnością.
Czuję się głupszy niż pół roku temu o tej samej porze.
To chyba jakiś napad.
Stopniowo i nieodwołalnie głupieje, osiągnąłem kres swoich intelektualnych
mozliwości.

Nauczyciel V

1. Data: 2002-09-22 11:30:55

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i być wymiotny...

z pewnością większość go ma przy takich obrazkach :)

> [...]
> to z własnej winy i ma tego świadomość, to bardziej ceni to dobro, a gdy je
> odzyskuje bardziej o nie dba. Teraz zamjuję się nauką.

Tylko nie przekraczaj zbytnio granic poznania.
Szybko się zestarzejesz !;))

> [...]
> To chyba jakiś napad.
> Stopniowo i nieodwołalnie głupieje, osiągnąłem kres swoich intelektualnych

To tylko małe zatrzymanie na kolejnym stopniu rozwoju.
Nie spadnij !:))

> Nauczyciel V

ETM - NŻ
;)

1. Data: 2002-09-22 11:40:03

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amk468$h2q$...@n...tpi.pl...

> Oj, sorki! Ja juz chyba pewne odruchy zatracilam...:)
> Pzdr. Dorota

Zrobiłem małe badanie. na pewnym małym forum, na którym na bieżąco można
obserwować kto jest zalogowany i aktualnie je przegląda umiesciłem taki sam
post jak u was. pierwsze weszły dwie dziewczyny i post przeczytały: wiem bo
sprawdzałem ilośc wyświetleń: były trzy, możliwe że jedna weszła drugi raz
bo niedowierzała. Niestety dalszą obserwację zepsuł mi Admin który wszedł,
post skasował i w innym pście "Tu się klnie i rzuca mięsem" powiedział ze
takich postów więcej nie powinienem umieszczać. Kobiety nei odezwły się
dopóki ich nie sprowokowałem tekstem: "A dziewczyny widziały i nic nie
powiedziały!". Zareagowała jedna mówiąc "Czyli ten post tu jednak był? A
wydawało mi się że to z powodu gorączki mam tak ohydne myśli".

Fajne, nie?

Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..
Prośba / Pytanie ?
Kogo winic?
jak jej pomoc
Czy człowiek musi być zawsze taki jakie jest społeczeństwo, które go wychowało?