Shaggy!

1. Data: 2002-09-21 19:51:52

Temat: Shaggy!
Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde, jakoś tak nudno na grupie, obdaruję więc was czymś czadowym.

Gra stworzona chyba przez moich kolegów, choc nie dam głowy.
Gra w Shaggiego!

Zbiera się siedmiu facetów w ciepłym, przestronnym pomieszczeniu aby mieli
swobodę ruchów. Przynoszą ze sobą kubek. Rozbierają się i zaczynają się nad
nim onanizować - zaczynają równocześnie(wcześniej mogą się założyć za
pieniądze co i jak). gdy dochodzi do orgazmu umieszczają swoją spermę w
kubku (starają się aby do niego wleciała). Osoba która "dojdzie" jako
ostatnia wypija wszystko.

Sprawa jest autentyczna, tak zrobiło kilku kolegów z mojej klasy.
Wiem który przegrał.
I co wy na to, psychologowie?:)

Vesemir

1. Data: 2002-09-21 20:07:27

Temat: Re: Shaggy!
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir" <m...@s...pl> wrote in message
> [...]
| ostatnia wypija wszystko.
|
| Sprawa jest autentyczna, tak zrobiło kilku kolegów z mojej klasy.

1. Lepsze to niż rosyjska ruletka.

2. Jesli będą ćwiczyć szybkość regularnie, ich przyszłe kobiety będą
bardzo niezadowolone :-))

Saulo

1. Data: 2002-09-21 20:20:50

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 22:07:27 +0200, "Saulo"
<d...@p...neostrada.pl> wrote:

>1. Lepsze to niż rosyjska ruletka.
>2. Jesli będą ćwiczyć szybkość regularnie, ich przyszłe kobiety będą
>bardzo niezadowolone :-))

ROTFL :-)))))))))))))
--
Amnesiac

1. Data: 2002-09-21 22:45:07

Od: "spider" <s...@l...lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vesemir <m...@s...pl>
> Zbiera się siedmiu facetów w ciepłym, przestronnym pomieszczeniu aby mieli
> swobodę ruchów.

Ja bym wybral jakies specyficzne miejsce, zeby utrudnic rozgrywke :-).

--
spider.
s...@l...lo.pl

1. Data: 2002-09-22 07:16:22

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@l...lo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amiv0g$3si$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Vesemir <m...@s...pl>
>
> Ja bym wybral jakies specyficzne miejsce, zeby utrudnic rozgrywke :-).

Heheheheh! Nie no, widok musi być przezabawny. Siedmiu facetów chce dojść
jak najszybciej... a jakie miny muszą mieć... zauważ że ten post omijają
kobiety :) One mają ten odruch :)

Vesemir

1. Data: 2002-09-22 07:55:18

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@l...lo.pl> napisał w wiadomości
> Ja bym wybral jakies specyficzne miejsce, zeby utrudnic rozgrywke :-).

NOooo! Klasa lekcyjna, park miejski, poczekalnia u lekarza,
parking przed marketem...
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-09-22 07:56:25

Od: Proximm <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Sep 2002 21:51:52 +0200, "Vesemir" <m...@s...pl>
napisał(a):

> [...]
>pieniądze co i jak). gdy dochodzi do orgazmu umieszczają swoją spermę w
>kubku (starają się aby do niego wleciała). Osoba która "dojdzie" jako

hmm.. ja tez taka znam, ale zwie sie "Ciasteczko". zamiast kubka jest
ciastko i nie wszyscy na raz, ale po kolei. Kto nie da rady, ten zjada
ciasteczko ;)
Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz

1. Data: 2002-09-22 07:56:50

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak najszybciej... a jakie miny muszą mieć... zauważ że ten post omijają

Oj, sorki! Ja juz chyba pewne odruchy zatracilam...:)
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-09-22 10:07:44

Od: "to_cash" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurde, jakoś tak nudno na grupie, obdaruję więc was czymś czadowym.
>
> Gra stworzona chyba przez moich kolegów, choc nie dam głowy.
> Gra w Shaggiego!
[.....]

Witam
Panowie a czy nie lepiej zagrac w "KAMIENNA TWARZ". Nie wiecie jak w to sie
gra to wam powiem...
Zbiera sie kilku kolesi przy okraglym stole pod ktory wchodzi kobieta i
ktoremus z nich robi loda , taki "delikwent" nie moze zdradzic sie wyrazem
twarzy , jesli sie zdradzi tzn jak inni zauwaza to przegrywa i odpada :D
Czy to nie jest ciekawsze :)

Pozdrawiam
to_cash

1. Data: 2002-09-22 10:26:14

Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twarzy , jesli sie zdradzi tzn jak inni zauwaza to przegrywa i odpada :D

to jest niezle ;-)
tylko nie wiadomo czy rownie latwo znalezc chetnych obojga plci ;-)

Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..
Prośba / Pytanie ?
Kogo winic?
jak jej pomoc
Czy człowiek musi być zawsze taki jakie jest społeczeństwo, które go wychowało?