Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc

następny post »
Data: 2011-11-07 21:42:28
Temat: Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
Od: "klikeusz" <k...@g...pl>

Cześć.
Potrzebuję pomocy ludzi znających się psychologii! Natychmiast!
Sprawa jest tragiczna. Jakieś 3 miesiące temu mój starszy brat (23 lata) i
młodsza siostra (17 lat) pojechali na wesele do kuzyna. Ja zostałem w domu bo
byłem chory na grypę. Rodzice nie chcieli jechać. Gdy rodzeństwo wróciło było
koło 3 nad ranem. Oboje byli pijani, siostra mocno, znajomi ich odwieźli.
Poszli do pokoju brata i zacząłem słyszeć pojękiwania. Cicho podszedłem i
zajrzałem przez drzwi. Okazało się, że brat uprawia seks z siostrą, która nie
wiedziała gdzie jest i była zamroczona alkoholem. Byłem zszokowany i wróciłem
do siebie. Rano nic nie mówiłem a siostra nic nie pamiętała i nie czuła.
Ostatnio okazało się, że siostra jest w 3 miesiącu ciąży. Zaklina się, że z
nikim nie współżyła i jest dziewicą. Brat chyba też nic nie pamięta. Tylko ja
wiem, że Zuza (moja siostra) jest w ciąży z Alfredem (moim bratem). Nie wiem
co robić. Błagam pomóżcie mi, nie chcę żeby moja rodzina cierpiała, chcę żeby
byli szczęśliwi. Nie wiem co robić!!! Błagam o pomoc i radę!!!

klikeusz