Siusior

1. Data: 2014-10-27 01:58:56

Temat: Siusior
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wy ludzie nie zachowujecie się jak zwierzęta, czyli nie obsikujecie
wszystkiego symbolami waszego stada.?
Wyobraźmy sobie sektę, której symbolem jest Siusior.
Sekta gdzie wchodzi wiesza tego siusiora gdzie popadnie, w szkołach gdzie patrzą na
niego dzieci, w urzędach gdzie przebywają urzędniczki, w parlamencie który został
napadnięty.. przez siusiorystów i nawet w europejskim próbowali siusiora powiesić. A
najgorsze że i w naszym kościółku siusiorem wymachiwali i wyplaskali Jezuska po
twarzy tymże narzędziem . Cały naród katolicki oburzony, krzyczy, mdleją co
wrażliwsi, aby tak siusiorem wszystkich barbarzyńsko deflorować umysłowo i to w
miejscach publicznych. Księża i biskupi płaczą , bo tak obrażono prosto w twarz
Jezuska, tłumaczą, że cywilizowani ludzie nie siusiorują społeczeństwa, nie nękają
swomi symbolami, a tu nawet dzieci w szkole patrzeć muszą na to godło i czuć się
przymuszoną własnością. Ale siusiorowcy nie odpuszczają, krzyczą, pienią się,
potępiają że brak siusiora to obraza majestatu, atak na siusiorowate prawdy i nigdy
nie przestaną siusiorować miasta i tak gdzie nie kiwniecie w mieście głową, tam
siusior wisi i spogląda majestatem swym doniosłym, tryska na ludność przechodzącą
wprost w oczy prawdziwym ciałem siusiora.

2. Data: 2014-10-27 19:48:55

Temat: Re: Siusior
Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2014 o 01:58, glob pisze:
> Wyobraźmy sobie sektę, której symbolem jest Siusior.
Nie trzeba sobie wyobrażać... Tacy Hinduiści na przykład czczą fallusa w
świątyniach i polewają mlekiem i masłem.:) To jest bardzo tolerancyjna
religia i nie przeszkadza im, że ktoś inny modli się do waginy albo do
jakiegoś narzędzia tortur:) Pewnie znajdą nawet zrozumienie dla sekty,
która nie wierzy w żadnych bogów ale w to, że człowiek sam się ulągł w
zakisłym bajorku.;)

3. Data: 2014-10-27 20:36:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski
Ten dramatyczny wątek nie jest o hindusach .

4. Data: 2014-10-27 21:03:16

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2014 o 20:36, glob pisze:
> ruski
> Ten dramatyczny wątek nie jest o hindusach .

Wiem, o siusiorowcach. Ci wymyśleni czciciele siusiora to jeszcze nic.
Znacznie gorsi są gołobabcy. Ta groźna sekta wieszać zwykła wszędzie
wizerunki gołej baby tak, że we wszystkich mediach króluje Goła Baba. Bo
bez niej nic się nie stało a bez niej nic się nie stanie, na wieki
wieków, amen.

Każdy nagłówek gazety i każdy artykuł w internecie musi być naznaczony
przez Gołą Babę. Goła Baba błogosławi polityków i naukowców, wita
zagranicznych gości i żegna tragicznie zmarłych.
Wyznawcy gołej baby nienawidzą siusiorowców jak i wszystkich innych
wyznań, które zakłócają im kontemplację Gołej Baby. Szaleni ci fanatycy
sprzymierzyli się a besiusiorowcami, czyli sektą, która neguje istnienie
wszystkich siusiorów ale w drodze wyjątku toleruje kult Gołej Baby.

5. Data: 2014-10-27 22:24:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ruski
Może być i sekta gołych bab, jako symbol tej sekty, ale to o katolikach siusiających
krzyżami wszędzie gdzie popadnie, zamiana symbolu by zrozumieć jaka dzicz ci
katolicy.

6. Data: 2014-10-28 17:30:47

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2014 o 22:24, glob pisze:
> [...]
siusiających krzyżami wszędzie gdzie popadnie, zamiana symbolu by zrozumieć jaka

Uświadom sobie, że przejaskrawiasz. Mam wielu znajomych katolików i to
są bardzo fajni i tolerancyjni ludzie. Może ja mam takie szczęście i
może dlatego, że to inteligencja. Nie możesz wszystkich do jednego wora
wrzucić bo kogoś możesz obrazić.

7. Data: 2014-10-28 18:28:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski
To dlaczego w sejmie i szkołach wisi symbol siusiora katolickiego, za komuny wisiał
Stalin, Lenin itd..za okupacji Adolf, wszystkie systemy bandyckie i stadne?

8. Data: 2014-10-28 18:52:39

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2014 o 18:28, glob pisze:
> ruski
> To dlaczego w sejmie i szkołach wisi symbol siusiora katolickiego, za komuny wisiał
Stalin, Lenin itd..za okupacji Adolf, wszystkie systemy bandyckie i stadne?

A dlaczego w urzędach wisi schematyczny wizerunek ptaka zwanego orłem?
Bo to jest emblemat grupy osób, które uznały że mają ze sobą coś
wspólnego i w ten sposób się identyfikują. Ponadto stanowią większość.

Na tej samej zasadzie wisi krzyż. Jest to emblemat grupy osób
stanowiących większość, które uznały że mają ze sobą coś wspólnego.

9. Data: 2014-10-28 19:19:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski
Dlatego że państwo polskie ma symbol orła, a inne symbole to przestępstwo, atak na
państwo jakiegoś wyznania lub totalitaryzmu. Biegali w parlamencie europejskim
pisowcy po stołach, aby krzyż powiesić i natychmiast go usunięto, bo unia
reprezentuje społeczeństwa zróżnicowane ideami i wyznaniami i przestrzeń publiczna
jest dla wszystkich. Tak samo jest w polsce, złamano konstytucje, tym samym Palikot
domaga się prawa, bo w tej chwili polska symbolizuje okupacje państwa watykańskiego,
jest wasalem. Jest to złamanie prawa, bo sekty symbole wiszą ale w ich kościołach a
nie wszędzie.

10. Data: 2014-10-28 19:45:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy że żydzi by wpadli do sejmu i powiesili gwiazdę dawida, co sybolizuje że
polska jest izraelsko-judaistyczna i wszyscy mają tak żyć jak izrael chce, i w
szkołach rabini na ścianach. To atak na państwo gdzie żyją ateiści, buddyści,
katolicy, prawosławni, ci od durszlaka i makarony. To byście się wścieki.

Pomnik JPII przy Notre Dame.
Moralne czy niemoralne?
Polityka prorodzinna inaczej
Reklamy