Polityka prorodzinna inaczej

1. Data: 2014-10-23 12:16:43

Temat: Polityka prorodzinna inaczej
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na świecie coraz więcej ludzi, a tymczasem państwa zachęcają do
wielodzietności. Powinniśmy iść w przeciwnym kierunku. Dzietność powinna
być przywilejem i powinniśmy dążyć do tego że to najbogatsi będą mieć
więcej dzieci a nie najbiedniejsi.
Więc powinniśmy zlikwidować becikowe, ulgi podatkowe dla dzieci itd.
Wprowadzić progresywny podatek od dzieci: jedno dziecko - zero podatku,
każde następne dużo więcej, tak by ośmioro dzieci mogli mieć tylko
milionerzy.

2. Data: 2014-10-23 19:26:13

Temat: Re: Polityka prorodzinna inaczej
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Oct 2014 12:16:43 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> Wprowadzić progresywny podatek od dzieci: jedno dziecko - zero podatku,
> każde następne dużo więcej, tak by ośmioro dzieci mogli mieć tylko

Ja wolałabym, aby najwięcej dzieci miała inteligencja :->

3. Data: 2014-10-24 00:45:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Popieram, kościoła by w polsce nie było.
Niestety jakoś plebs pierdoli dzieci bo bezrefleksyjnie nie myśli co dalej, wystarczy
że transwestyta w sukience powiedział na ambonie.

4. Data: 2014-10-24 15:27:16

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wprowadzić progresywny podatek od dzieci: jedno dziecko - zero podatku,
> każde następne dużo więcej, tak by ośmioro dzieci mogli mieć tylko

Tylu jest obecnie ludzi zbędnych więc może zamiast zachęcania do
rozmnażania bardziej racjonalna byłaby eutanazja?

5. Data: 2014-10-25 08:46:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-23 12:16, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:
> [...]
> Wprowadzić progresywny podatek od dzieci: jedno dziecko - zero podatku,
> każde następne dużo więcej, tak by ośmioro dzieci mogli mieć tylko

Bez sensu.
Dzieci albowiem ponieważ mają za zadanie utrzymać starszych, więc
bardziej biednych niźli bogatych.

6. Data: 2014-10-25 08:48:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-23 19:26, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Ja wolałabym, aby najwięcej dzieci miała inteligencja :->

Tak czy owak zdumionemu najwyraźniej się nie należy.

7. Data: 2014-11-02 03:32:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-10-23 12:16, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:
>
> Bez sensu.
> Dzieci albowiem ponieważ mają za zadanie utrzymać starszych, więc
> bardziej biednych niźli bogatych.

Bez sensu. Przy przyroście produkcji liniowym, a ludności wykładniczym -
cała ta inwestycja w dzieci to patrząc na skalę całych populacji katastrofa
maltuzjańska.

--
????
???

8. Data: 2014-11-02 16:30:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

Qrczak wrote:

>Bez sensu. Przy przyroście produkcji liniowym, a ludności wykładniczym -

Brakuje jeszcze idealnie sferycznycch krów.

Reklamy
Sensacja
Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Rogi