Skad jod?

1. Data: 2000-08-28 20:10:58

Temat: Skad jod?
Od: "Asiek" <j...@n...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkamy w górach, my dorośli jemy jodowaną sól, ale dziecko jest na
diecie bezsolnej. Na razie nie je też ryb. Jak dostarczyć organizmowi jod?
Jeśli bym postawiła gdzieś otwartą butelkę z jodyną lub płynem lugola to
ten jod dotrze jakoś do naszych organizmów? A może położenie gdzieś
niewielkiej ilości jodu (żeby sublimował) załatwiło by sprawę? Pytam, bo
nie wiem, a jeśli popełniam jakiś straszliwy błąd, proszę się nie śmiać :)

--
TIA
Asiek

2. Data: 2000-08-29 03:35:26

Temat: Re: Skad jod?
Od: b...@i...WYTNIJTO.pl (Bartek Kwinta) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Aug 2000 22:10:58 +0200, "Asiek"
<j...@n...top.pl> wrote:

Poprosic lekarza o recepte na jakis preparat jodowy
lub jednopromilowy roztwor KJ (jodek potasu)

Pozdrawiam
Bartek Kwinta
b...@i...pl

3. Data: 2000-08-29 08:08:10

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <8oeh17$onl$5@dunajec.nowytarg.top.pl>,
"Asiek" <j...@n...top.pl> wrote:
> [...]
bo
> nie wiem, a jeśli popełniam jakiś straszliwy błąd, proszę się nie

Sa kaszki HIPP (b. drogie - paczka ok. 6 zl) z zawartoscia jodu. Tylko
uwaga - kaszka z jogurtem nie smakuje za specjalnie i wyglada jak
zwarzona.

*******************************
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-08-29 12:26:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miazdzyca
Szczepienie WZW
Czym sie rozni guz od raka???
katar. litości.
Spojrzenie biologa na żywienie optymalne