Białe plamy po opalaniu.

1. Data: 2000-08-28 21:12:01

Temat: Białe plamy po opalaniu.
Od: "Mariusz Oles" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam zgromadzonych.
Zastanawiam się czy moje plamy białe które dostałem dzień po opalaniu są
godne uwagi lekarza czy poczekać aż same znikną. Kiedyś dawno temu również
latem dostałem od słońca plamę wielkości 2cm na ręce i po upływie ok roku
znikła sama, dodam że wtedy była tylko jedna, dziś jest o wiele więcej plam
i są one na plecach aż po szyję. Karnację mam jasną, czyżbym nie mógł się
opalać ???

Pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2000-08-29 18:55:58

Temat: Re: Białe plamy po opalaniu.
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Oles napisał(a):

> [...]
> i są one na plecach aż po szyję. Karnację mam jasną, czyżbym nie mógł się

To może świadczyć o bielactwie.

Pozdrawiam
Kaja

3. Data: 2000-08-31 16:04:10