Skad katalog Avonu?

1. Data: 2003-05-28 16:11:20

Temat: Odp: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bb2kmb$8jm$...@n...atman.pl...

> [...]
>
> Szybkosc wysyłania odpowiedzi nie jest w żaden sposób skorelowana ze
> sposobem zarobkowanie grupoiwczek.... chyba, ze masz dostep do jakis
badan,
> chetnie sie zapoznam.

> No Ty tez jestes w miare cicho, ale moze sieokazac, ze to akurat plus dla
> tej grupy... kto wie...

> Oooo, to od tego jakich sie uzywa kosmetykow zalezy pozdrawianie
> sie/niepozdrawianie?
>
> - to ja na starość
>
> Moze Ty tej starosci nei dozyjesz..... "oczywiscie to żart - bo Ci tego

Droga Liu,
pisałam odpowiedź do wypowiedzi ISI więc może powstrzymaj swój wielce
złośliwy jęzorek....
Zdajesz mi się bardzo niesympatyczna po tym wystąpieniu....
Czy taka kipiąca złość nie zaszkodzi Ci na urodę?
chyba, że już jej...stosując kiepskie kosmetyki..nie posiadasz...hehe
Ciebie zdecydowanie wolę unikać i ...nie pozdrawiam.
Renata:)

1. Data: 2003-05-28 16:40:09

Temat: Re: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.onet.pl" wrote:

> "terminu ważności" oznaczać wcale nie musi. Przykro mi Liu, że
> odebrałaś mnie jako osobę chamską- ja mówiłam jedynie o twej
> złośliwości...

A ja nie dlatego Cie tak odebrałam, tylko dlatego, ze napisałac do Isi
"Pozdrawiam Cie Isiu- pomimo różnicy zdań co do Avonu, a co tam- to ja na
starość będę mieć piękną cerę-a ty wysuszoną i z
alergiami...oczywiście to żart- bo Ci tego nie życzę. Nie nie."
Mozliwe ze Ty nie widzisz w tym nic niewłasciwego.

> kłócimy się, bo mamy inne podejście do kosmetków

Pozwol, ze wyprowadze Cie z błedu, do głowy by nie przyszło 'kłocic' sie z
powodu kosmetykow, wyraziłam jedynie swoje zdanie na temat Twojego postu
skierowanego do Isi.

> -do
> Twojej osoby nic nie mam-bo przecież Cię nie znam...

A ja nei lubie osob niekonsekwentnych.

> tak jak ty
> mnie...

Na tej grupie wystarczy mi to co piszesz, nie musze Cie znac osobiscie.

> A co do kosmetyków-to kłócić się z Tobą będę zawzięcie:)

Jak sie chcesz o kłocic ze mna na temat kosnetyków to po prostu oszczedź
sobie czasu. Ja nie przepadam za fanatykami, w zadnej dziedzinie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-28 16:43:42

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ponad tym sporem i złośliwościami personalnymi, zajrzałam do ustawy o
kosmetykach i cytuję:

"art. 6 ust.2 pkt 4) termin trwałości, do którego kosmetyk przechowywany w
odpowiednich warunkach zachowuje w pełni swoje właściwości i odpowiada
wymaganiom art. 4 ust. 1; termin ten powinien być poprzedzony wyrazami
"najlepiej zużyć przed końcem" lub informacją o miejscu jego umieszczenia;
termin powinien być wyraźnie oznaczony przez podanie odpowiednio miesiąca i
roku, a jeżeli jest to niezbędne ze względu na właściwość kosmetyku, należy
wskazać warunki zapewniające jego przydatność do użycia; podanie terminu
trwałości nie jest wymagane, jeżeli minimalny okres przydatności kosmetyku
do użytku wynosi więcej niż 30 miesięcy"

Nie miałam więc racji, co do tego okresu trzyletniego-wynosi on trochę
mniej - 30 miesięcy. Ale jest też kategorycznie napisane: że termin
trwałości powinien być wyraźnie oznaczony przez podanie odpowiednio miesiąca
i roku. Tak oznaczony wyraźnie jest wg ustawodawcy " terminem ważności" a
nie data produkcji i sformułowanie: najlepiej zużyć do 3 lat od daty
produkcji" W sumie to nie istotne: Avon produkuje kosmetyki o długotrwałej
długoletniej:) ważności więc "terminu ważności" oznaczać wcale nie musi.
Przykro mi Liu, że odebrałaś mnie jako osobę chamską- ja mówiłam jedynie o
twej złośliwości...kłócimy się, bo mamy inne podejście do kosmetków-do
Twojej osoby nic nie mam-bo przecież Cię nie znam...tak jak ty mnie...
Ale by wrażliwe osoby z grupy nie bulwersować, pomimo, że sie zdenerwowałam
przesyła Lii- przeprosiny oficjalne. Ocenę naszego zachowania pozostawiam
grupie.
-R.
A co do kosmetyków-to kłócić się z Tobą będę zawzięcie:)

1. Data: 2003-05-28 20:08:32

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba, że już jej...stosując kiepskie kosmetyki..nie posiadasz...hehe
> Ciebie zdecydowanie wolę unikać i ...nie pozdrawiam.

To jest nas już dwie, mam takie samo zdanie o Lia jak ty, nie tak dawno
nazwałam ją "złośliwą małpką", ponieważ podobnie potraktowała moją
wypowiedz na forum( pod każdym niemal zdaniem był jej złośliwy komentarz).
bea

1. Data: 2003-05-28 20:17:20

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 22:08:32 +0200, beatag wrote:

> To jest nas już dwie, mam takie samo zdanie o Lia jak ty, nie tak dawno
> nazwałam ją "złośliwą małpką", ponieważ podobnie potraktowała moją
> wypowiedz na forum( pod każdym niemal zdaniem był jej złośliwy komentarz).

Zastanawiam sie co Ci napisac, zebys znowu pobiegła sie wyzalic na inną
grupę :) Fajna zabawa :)

1. Data: 2003-05-28 20:32:59

Temat: Re: Skad katalog Avonu?
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madejka" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Podczytuje co i rusz o dobrych kosmetykach z Avonu, wiec pytam, czy mozna
> skads dostac katalog, tak zeby poczytac sobie, poprzegladac, zastanowic,
czy
> koniecznie trzeba miec swoja konsultantke?
>
> Pozdrawiam,
>
> Aga

Spróbuj na www.avonwroclaw.prv.pl
Jest tam aktualna oferta (tylko przy zmianie katalogu trzeba uważać)
Pozdrawiam
H.

1. Data: 2003-05-28 20:50:51

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam sie co Ci napisac, zebys znowu pobiegła sie wyzalic na inną
> grupę :) Fajna zabawa :)

Cała Lia, baw się dziewczyno w swoje gierki ale już nie ze mną, zwróciłam
się do ciebie dziś tylko dlatego żeby ci uzmysłowić że kolejna osoba
odebrała cię jako człowieka złośliwego, niesympatycznego. Pa
bea

1. Data: 2003-05-28 20:51:58

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 22:50:51 +0200, beatag wrote:

> [...]
> się do ciebie dziś tylko dlatego żeby ci uzmysłowić że kolejna osoba
> odebrała cię jako człowieka złośliwego, niesympatycznego. Pa

Widzisz, gdybys miała udane zycie poza grupami, przyjaciół, to bys
wiedziała, ze to co o mnie sądzisz zwisa mi kalafiorem, bo mam
wystarczająco zaspokojone potrzeby afiliacyjne :)
Buziaki, Kotuś :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie

1. Data: 2003-05-28 21:31:19

Od: "agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@4...net...

> Widzisz, gdybys miała udane zycie poza grupami, przyjaciół, to bys
> wiedziała, ze to co o mnie sądzisz zwisa mi kalafiorem, bo mam
> wystarczająco zaspokojone potrzeby afiliacyjne :)

MEGA ROTFL::D:D:D:D:D:D:D:

pozdr
agnieszka

1. Data: 2003-05-28 21:35:00

Temat: Re: Odp: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> to ja na starość będę mieć piękną cerę-a ty wysuszoną i z
> alergiami...oczywiście to żart- bo Ci tego nie życzę. Nie nie.
> -Renata n...@p...onet.pl

O, widać, że lato idzie. Początek wysypu buraków.

JoP

problem z biustem...
Szampon z loreala
nie polecam!