Skad katalog Avonu?

1. Data: 2003-05-28 21:36:06

Temat: Re: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

beatag <b...@g...pl> napisał(a):

> To jest nas już dwie, mam takie samo zdanie o Lia jak ty, nie tak dawno
> nazwałam ją "złośliwą małpką"

Jasne, pochwal się jeszcze, że wczoraj nasikałaś sąsiadowi na wycieraczkę.

JoP

1. Data: 2003-05-29 07:40:18

Temat: Re: Odp: Odp: Skad katalog Avonu?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:
> [...]
> przed uplywem 3 lat od daty produkcji'.
>
> Kosmetyki bez dodatku srodkow konserwujacych (np. kremy, ktore mozna
> zrobic w domu) maja trwalosc ok. 3-4 dni pod warunkiem, ze sie je
> przechowuje w lodowce. Jesli masz czas i ochote na ich przygotowywanie
> to droga wolna, nikt cie nie zmusza do kupowania 'niedobrych' sklepowych
> mazidel.
>
> Pozdrawiam
> ISIA
>
> Acha-więc jednak racja, że te kosmetyki mają date ważności do 3 lat od daty
> produkcji! Miałam również rację, że nie zamieszcza się daty " przydatności
Napisalas, ze kosmetyki Avonu i Oriflame maja okres przydatnosci powyzej
3 lat, co nie jest prawda.
Oraz ze na tych kosmetykach nie ma podanej daty przydatnosci, co rowniez
nie jest calkiem prawda, gdyz informacje podane na opakowaniu pozwalaja
obliczyc date przydatnosci (chyba ze ktos nie potrafi zliczyc do trzech).
Jednak jesli swiadomosc tego, ze 'masz racje' jest ci w jakis sposob do
szczescia potrzebna, prosze bardzo, oszukuj sie dalej :-)

> Co do kosmetyków wyprodukowanych własnym sumptem-to z
> doświadczenia wiem, że trwałość ich jest trochę dłuższa niż 3-4 dni. ( tak
> ok. misiąca, oczywiście napary ziołowe używane jako toniki-zużyć trzeba od
> razu)
Aha, a jakie kosmetyki przechowywalas dluzej niz kilka dni?
Robilas im testy mikrobiologiczne?

> Isia jest zdaje sie "konsultantką" Avonu-dlatego tak szybciutko mi replikę
> wysłała:)
Pisalam o tym na grupie, ze jestem konsultantka, nie odkrylas Ameryki.

> Faktycznie jestem marną konsumentką sklepowych kosmetyków-i czytam
> wiadomości z tej grupy w nadzieji znalezienia kobiet również
> zainteresowanych produkowaniem kosmetyków naturalnych...niestety o tym cicho
> sza na grupie...:(
A zaczelas watek na ten temat?
Posty na grupie nie pojawiaja sie od tego, ze pomyslisz: 'fajnie by bylo
poczytac o ...' ;-)

> Pozdrawiam Cie Isiu- pomimo różnicy zdań co do Avonu, a
> co tam- to ja na starość będę mieć piękną cerę-a ty wysuszoną i z
> alergiami...oczywiście to żart
Ale milusi...

> - bo Ci tego nie życzę. Nie nie.

> -Renata n...@p...onet.pl
To milo, ze juz nie jestes anonimem.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 08:51:56

Temat: lepiej www.avon.4.pl
Od: "a4" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj na www.avonwroclaw.prv.pl
> Jest tam aktualna oferta (tylko przy zmianie katalogu trzeba uważać)
> Pozdrawiam
> H.

zamiast zamawiac u konsultantki lub lepszych
bądź gorszych sklepach internetowych m.in.:
www.avonwroclaw.pl
http://avon.zakupy24h.com/
http://www.avon-sklep.prv.pl/
http://www.totu.pl/sklepy.php?typ=6&tit=Kosmetyki
http://www.republika.pl/sklepavon/nk2.htm

lepiej zamowic jest w avon4...

- na produkty dostajesz rabat 28% - to tyle co
zarabia normalnie na tobie konsultantka przy
zamówieniach powiżej 1000 zł miesięcznie ....

- nie ma minimalnej kwoty zamowienia....

- przesylka jest tania i zwraca sie - do 1 kg 6 zl
do 2 kg 7zl itd.... na terenie Wroclawia oczywiście
dostawa gratis....

- zamowienia realizowane są w 24 godziny....
nie czekasz ponad tydzien lub dluzej jak to jest
u konsultantek lub w praktycznie kazdym sklepie
internetowym.....

teraz portal www.avon.4.pl jest w trakcie przebudowy
najlepiej wejsc na niego 1 czerwca... wymieniana jest
aktualnie cała platforma - od 1 czerwca będzie sklep z
kosztkiem (bardzo prosty i intuicyjny w obsludze) oraz
znajdziesz pod tym adresem m.in. katalog wirtualny.

Za zakupy możesz zaplacić:

- gotówką przy odbiorze paczki we Wrocławiu,
- przelewem na rachunek bankowy,
- kartą płatniczą (karty autoryzowane są przez centrum
autoryzacji kart ecard (www.ecard.pl) sklep nie zna numeru
twojej karty - transakcja jest więc bardzo bezpieczna....
- za zakupy w avon.4.pl możesz dokonać także wpłaty w
każdym oddziale BPH PBK na terenie całej Polski. Nie
musisz mieć nawet konta w BPH! Co ważne za dokonanie
przelewu w banku nie zostanie pobrana żadna prowizjia!!!
A wpłata zostanie zaksięgowana do 10 minut - dzięki czemu
jeszcze tego samego paczka zostanie wysłana....

pozdrawiam
:)

1. Data: 2003-05-29 15:14:22

Temat: Re: lepiej www.avon.4.pl
Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"a4" <a...@o...pl> wrote in message news:bb4j09$eqc$1@news.onet.pl...

> zamiast zamawiac u konsultantki lub lepszych [ciach wszystko]

No tak, każda okazja jest dobra dla spamera nieprawdaż? ghr
Nie pozdrawiam
Kaśka

1. Data: 2003-05-29 15:28:22

Temat: Odp: lepiej www.avon.4.pl
Od: "a4" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, każda okazja jest dobra dla spamera nieprawdaż? ghr

tylko nie spamera! wypraszam sobie....
mimo wszystko pozdrawiam
:)

problem z biustem...