Skąd wiadomo że on/ona kłamie?

1. Data: 2002-10-27 14:06:20

Temat: Re: Skąd wiadomo że on/ona kłamie?
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Juka 147:
> Jakieś własne spostrzeżenia?

W chwili gdy pada klamstwo nastepuje m.in. zwezenie zrenic,
odwracanie wzroku i kierowanie go ogolnie ku dolowi (czasem
tylko na ulamek sekundy).
Niektorzy przymruzaja oczy, instynktowne dotykaja dlonia
/palcem ust, zaciskaja usta, lekko odsuwaja sie zwiekszajac
dystans... itd.

Czarek

1. Data: 2002-10-27 14:08:38

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

cookie:
> ... osoba przez wypowiedzeniem klamstwa odwraca
> galki oczne, jakby chciala dac porozumiewawcze
> spojrzenie do kogos kto stoi po lewej stronie...

To akurat jest nieprawda. Moze niektorzy tak robia,
ale nie wszyscy. Jesli osoba spoglada przy tym w gore
- siega do pamieci (ktos o tym juz pisal)....
i mowi prawde.

Czarek

1. Data: 2002-10-27 14:57:57

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 15:08:38 +0100, "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=>
wrote:

>ale nie wszyscy. Jesli osoba spoglada przy tym w gore
>- siega do pamieci (ktos o tym juz pisal)....i mowi prawde.

tez móglbym napisac "nieprawda" - gdy ja sobie cos próbuje
przypomniec, patrze w podloge ;)
raczej jest tak, ze wystepuja powiazania typu:

a) wspomnienie=spojrzenie w góre, klamanie=spojrzenie w prawo

lub

b) wspomnienie=spojrzenie w dól, klamanie=spojrzenie w lewo

a do tego:

c) fantazjowanie=spojrzenie w tym samym kierunku co przy klamstwie

itd.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-10-27 16:41:22

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

cookie:
> tez móglbym napisac "nieprawda"...

No wlasnie, roznie z tym bywa, o to mi chodzilo.

> ... gdy ja sobie cos próbuje przypomniec,
> patrze w podloge ;)

Typowo patrzac w dol poszukuje sie slow dla wyrazenia
czego co zwykle nie jest jakas przesadnie prawdziwa
historia. ;)
No chyba ze ktos jest bardzo niesmialy....

> raczej jest tak, ze wystepuja powiazania typu:

Byc moze, ale to o czym napisales nie przesoundza
o tym czy ktos z kim sie stykasz - klamie.

Czarek

1. Data: 2002-10-27 20:02:58

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[cookie]" <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl>
napisał w wiadomości news:3dbbe40a.66853567@news.futuro.pl...

> o. i to jest wlasnie jeden z podstawowych spsobów na wykrycie
> klamstwa... przed zadaniem konkretnego pytania, nalezy zadac inne,
> które bedzie wymagalo np. siegniecia gleboko do pamieci, do wspomnien
> - jesli przy kolejnym pytaniu oczy kieruja sie w tym samym kierunku,
> osoba mówi raczej prawde (chyba, ze wczesniej tez sklamala)...

a widzisz to moga byc pozory...niektorzy tak kryja swoje klamstwa ze nie
poznasz nic po nich.
kiedys byly np. przeprowadzane badania nad przewodzeniem elekt. podczas
klamstw. kiedy nie mowisz prawdy ustaje bicie serca,spowolnienie
itd...niektorzy wbijali sobie szpilki w podeszwe buta . kiedy klamali mocno
stapali,szpilka wbijala sie w noge i nie bylo spowolnienia w przewodzeniu
impulsow...wiec z tym klamstwem to nie jest tak prosto:)

1. Data: 2002-10-28 10:25:24

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-28 20:01:08

Od: "Martyna Prząda" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> odpowiadaj pod cytatem i tnij to co niepotrzebne. To znacznie ułatwia
> czytanie. A poza tym witaj w grupie:))
Dzięki za radę;-)))))))))))))))))))))) Skorzystam. Rówhjnież witam!

1. Data: 2002-10-28 23:10:14

Od: "Natalia" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <kris_73@ poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Druga metoda wymaga przygotowania. Na pewno jest opisana w
> jakiejs ksiazce od NLP (programowanie neurolingwistyczne).
>
> Czlowiek, zaleznie od tego czy zmysla, czy przypomina cos sobie
> kieruje oczy w odpowiednia strone. W strone "osrodka" pamieci,
> lub osrodka "kreatywnego".
> Ale one sa rozne dla roznyh ludzi.
> Np lewo-gora to sieganie do pamieci, a prawo-dol to sieganie do wyobrazni.
>
> Pozdraw
>
> nieKrzys

Czytalam, ze osrodek pamieci miesci sie w prawej częsci mozgu. Nastepnie
sprawdzilam i rzeczywiscie u kilku osob pytanych o cos z dalekiej
przeszlosci nastapilo odruchowe spojrzenie w prawo w gore...
Pozdrawiam,
Natka

1. Data: 2002-10-28 23:23:52

Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo za dykusję, którą w ciszy, ale bardzo dokładnie śledziłam.
Było warto.

Pozdrawiam i życzę dużo dobrego

Juka
http://strony.wp.pl/wp/smile.ufoludek/