Skala inteligencji Wechslera WAIS-R i problemy w pisaniu i czytaniu

1. Data: 2000-05-20 17:12:27

Temat: Skala inteligencji Wechslera WAIS-R i problemy w pisaniu i czytaniu
Od: "Katarzyna Koper" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do szerokiego Grona Specjalistów w tej dziedzinie o określenie
charakterystycznych wyników tego testu u osób z dysleksją.

K. Koper k...@b...gnet.pl

Z góry dziękuję

1. Data: 2000-05-21 12:23:42

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Koper napisał(a) w wiadomości:
> [...]
>
>Z góry dziękuję
>
> Nie mam żadnych materiałów na ten temat. Ale moje dziecko plansowało się w
górnym przedziale II. Pewnie ma to po nas, rodzicach. /oboje jesteśmy dumni
z naszego II :) /. Zapytaj w Poradniach dla Dyslektyków.
Dorrit

Fenomen programistów z Indii?
nowy
gwalt